Sinful til Børsen Gazelle 2018

Sinful modtager Børsens Gazellepris for 4. år i træk

Onsdag den 7. november modtog Skandinaviens største erotiske e-commerce virksomhed, Sinful, deres fjerde Gazellepris ved prisuddelingen i Aarhus. Med denne fjerde Gazellepris følger også titlen som Maraton Gazelle - en titel blot 105 ud af årets 2099 Gazellepris-modtagere fik. En imponerende vækst i både omsætning og antal medarbejdere har sendt den Aarhusianske virksomhed på en spændende rejse, der kun lige er begyndt. Medstifter af Sinful, Mathilde Mackowski, forklarer:

Vi er super stolte af, at vi endnu engang får lov til at modtage en Gazelle pris. Det har været et vildt år for os og vi forventer at ramme en samlet vækst i omsætningen på 45% i forhold til 2017.

Udover virksomhedens fjerde Gazellepris, har de i 2018 også modtaget E-handelsprisen “Bedste Eksportcase” samt fået en flot andenplads da PwC, Nykredit, Dansk Erhverv og Finans skulle kåre Årets Ejerleder 2018 i Østjylland. Noget de to stiftere af virksomheden er utroligt stolte over:

At blive anerkendt af så store nogle aktører som blandt andet PwC betyder utroligt meget for os. Vores kamp for at gøre sexlegetøj mainstream er kun lige begyndt, men vi er sindsygt stolte over, at det er Sinful, som formår at sparke dørene ind rundt omkring. Det er en utroligt spændende rejse vi er på, og vi glæder os til at arbejde videre med vores drøm,” siger Mathilde Mackowski, og bliver bakket op af forretningspartner og medstifter Tonny Andersen.

Bonus info:

- Sinful blev stiftet i 2008 af Mathilde Mackowski og Tonny Andersen, og virksomheden tæller i dag 83 medarbejdere og omsætter for et trecifret millionbeløb.

- Sinful er den største online sexshop i Skandinavien og har webshops i Danmark, Sverige, Norge og Finland.

- Sinful har foruden de fire Gazellepriser i 2015, 2016, 2017 og 2018 også modtaget E-handelspriserne “Årets E-ner” i 2017 og “Bedste Eksportcase” i 2018.