Bestil materialer med mobilen

Nu lanceres STARK Express. En mobilshop hvor håndværkeren nemt og enkelt kan bestille byggematerialer via mobilen.

Det skal være hurtigere og mere fleksibelt for håndværkeren at få adgang til byggematerialer. Derfor udvider STARK paletten af services og lancerer mobilshoppen STARK Express. Med den nye mobilshop kan håndværkeren stå på byggepladsen og bestille materialer, når det passer ham. Det effektiviserer arbejdsprocessen for håndværkeren.

- Med lanceringen af STARK Express udvider vi vores kontaktplatforme til kunderne og giver dem en effektiv og fleksibel mulighed for at bestille materialer, når de har behov for det. Med mobilshoppen er det vores klare ambition at optimere håndværkerens arbejdsdag yderligere,” siger Lars Hansen, administrerende direktør hos STARK.

Bestil når du har tid
I mobilshoppen findes de 2.000 mest benyttede byggematerialer. Materialerne er inddelt i produktkategorier, så det er hurtigt og nemt at finde det man søger. Med mobilshoppen er du ikke afhængig af åbningstider i forretningen, du bestiller varerne, når du har tid. Når produkterne er lagt i indkøbskurven og du har afsluttet din bestilling, pakker STARK straks varerne. Undervejs i bestillingen bestemmer du selv, om du vil have varerne leveret på aftalt tid og sted, eller om du selv vil afhente varerne. Afhenter du varerne, får du en sms, så snart varerne er pakket. Den fleksible mobilløsning bygger oven på STARKs brede vifte af professionelle services, som for eksempel elektronisk fakturering, landsdækkende kontoaftale og 60 dages returservice.

Huskeliste bliver bestilling
Som en ekstra hjælp til håndværkeren kan han i løbet af arbejdsdagen lægge de mest anvendte byggematerialer i sin mobile indkøbskurv og så bestille varerne samlet sidst på dagen. STARK Express giver døgnet rundt hurtig adgang til de produkter, du netop står og mangler. Du slipper for køen i byggemarkedet og der er aldrig udsolgt. Et af de håndværkerfirmaer, der allerede har testet den nye mobilshop, er OPN Entreprise i Ishøj.

- Det er nemt at finde rundt i menuerne og da man altid har mobilen ved hånden, kan man bestille, når man har tid,” siger Tommy Hansen fra OPN Entreprise.

Bliv dagens mand på byggepladsen
Som et led i lanceringen af STARK Express har STARK indgået en aftale med de to kampagnepartnere Statoil og Atea. Via mobilen kan man deltage i konkurrencen om gavekort til Statoil og dermed blive dagens mand på byggepladsen. De ugentlige konkurrencevindere får et gavekort til morgenbrød, sandwich eller hotdogs fra Statoil, som de kan give til kollegerne. Ligeledes har STARK lavet et samarbejde med Atea om salg af smartphones og tablets. Med opdateret it-udstyr bliver man helt klar til at bestille materialerne via STARK Express.

• mobilshop
  • trælast
  • udvikling
  • håndværkere

STARK beskæftiger cirka 2.600 medarbejdere og er landsdækkende med 95 byggemarkeder i Danmark og Grønland. STARK er med en årlig omsætning på 6,5 milliarder kroner Danmarks største leverandør til byggeriet. STARK er en del af DT Group A/S, der er Nordens største distributør af byggematerialer.