Salgsbreve, der virker ...

Salgsbrev, følgebrev, forretningsbrev, invitation, nyhedsbrev, infobrev, direct mail - de handler alle om at sælge en ide eller en vare.

Et salgsbrev kan bruges til at fange opmærksomheden hos nye kunder. Men det kan også bruges til at holde kontakten med eksisterende kunder, bane vejen for din sælger, eller få tabte kunder tilbage.

Breve der skaber tillid

Et godt salgsbrev er personligt, vedkommende og gennemtænkt. Og først og fremmest rammer det modtagerens behov. Som noget unikt hos Tekst til Salg skriver vi ikke bare et godt brev - vi forstår at skabe tillid til dit produkt eller budskab. Kernen i vores salgsbreve er en unik og sælgende ide. Vi bygger brevene op med en fængende overskrift, en forrygende indledning, et spændende indhold og en afslutning, der opfordrer...

6 vigtige punkter, der altid skal med i et godt salgsbrev:

• En bærende ide- det er den vanskeligste del af opgaven

• En overskrift, der fanger opmærksomheden

• En positiv, kort og letlæst tekst

• En eller to gode mellem-overskrifter

• En klar beskrivelse af hvad læseren opnår (tilbuddet)

• En opfordring til handling

Sådan kommer du videre med dit salgsbrev

Tekst til Salg har mere end 20 års erfaring med at skrive krystalklar og levende tekst, der går lige til sagen, så du kan roligt lade os føre pennen. Lad os tage en snak om det, du gerne vil fortælle eller sælge til din målgruppe, og så sender vi et oplæg til et effektivt salgsbrev.

Priser fra 1.250,- til 2.500,-

Læs mere om salgsbreve her.

• Erhverv

• salgsbrev
  • testimonial
  • case story