iPhone 4S-salget skydes i gang

Telia starter salget af iPhone 4S natten til fredag den 28. oktober 2011. Prisen er kr. 2.990,- kr. for 16 GB-modellen, kr. 3.780,- for 32 GB-modellen og kr. 4.570,- for 64 GB-modellen med FlexMobil 60 timer, fri sms/mms og 15 GB data. Alle priser er incl. moms.

Den sælges både online på www.telia.dk og fra Telias butikker, hvoraf tre holder Late Night i anledning af den danske lancering af den nye iPhone 4S. Salget skydes i gang fredag den 28. oktober kl. 00:01 i butikkerne på Amagertorv 14 på Strøget i København, Vestergade 52 i Odense og Ryesgade 31 i Aarhus. ?iPhone 4S er en fantastisk telefon, og vi er glade for at kunne tilbyde den til vores kunder. Jeg er overbevist om, at den bliver et stort hit i Danmark og sikkert kommer på rigtig mange ønskesedler til jul,? siger Christoph Nørgaard, Vice President Consumer, Telia Mobility Danmark.

Se oversigt

Læs mere om iPhone på apple.com/iphone og telia.dk/iphone

• iphone
  • apple