Telia Danmark overtager 250 medarbejdere fra GoExcellent

Telia har indgået en aftale med GoExcellent om at overtage alle medarbejdere, der arbejder for Telia, det vil sige 250 medarbejdere i alt. Telia overtager ligeledes den daglige ledelse af medarbejderne, som har fysisk arbejdsplads på Frederiksberg.

”Overtagelsen af medarbejdere hos GoExcellent falder helt i tråd med vores strategiske mål - World Class Service Company. Midlet er et stærkere og konsekvent fokus på kundernes behov og hurtigere implementering af gode erfaringer til glæde for kunderne”, siger Jesper Brøckner Nielsen, administrerende direktør i Telia Danmark.

Igennem de senere år har Telia outsourcet det meste af sin kundeservice. Med den intense konkurrence i telebranchen bliver kundeservice et stadigt vigtigere konkurrenceparameter, og det er væsentligt for Telia at have direkte styring og indflydelse på serviceoplevelsen.

”Kundeservice er helt afgørende for vores forretning, og nu kommer vi til at styrke området.  Gennem den direkte ledelse af driften får vi mulighed for at give vores kunder en mere ensartet serviceoplevelse. Vi vil også kunne nedbringe svartider og frigive ressourcer til at optimere vores service, så vi bliver endnu bedre til at hjælpe kunderne første gang, de kontakter os,” siger Jørli Birk, Vice President for Customer Operations, Telia Mobility Services.

”Vi har haft et godt og langt samarbejde med GoExcellent, og deres dygtige medarbejdere har skabt flotte resultater. At vi nu selv overtager en stor del af kundeservice er en del af vores langsigtede strategi for at sikre en ensartet og endnu højere kvalitet, hver gang kunderne er i kontakt med os” siger Jørli Birk.

• Virksomhedsoplysninger

• callcenter