Telia klar til at bundle mobil- og bredbåndstjenester

Nu tilbyder Telia seks måneders 1 GB* Mobilt Bredbånd til 0 kr. ved samtidigt køb af fast bredbånd. Efterfølgende betaler man kun halv pris for mobilt bredbånd-abonnementet. Med dette tilbud træder Telia før første gang ind på markedet for bundling af fastnet- og mobiltjenester.

Telia vokser med stor hastighed på ADSL-bredbåndsmarkedet. Ifølge den seneste statistik fra IT- og Telestyrelsen, der viser udviklingen på ADSL-bredbåndsmarkedet i første halvår af 2010, er Telia det selskab, der procentvis kan udvise størst vækst. Og denne positive trend skal nu udnyttes til at give forbrugerne endnu flere muligheder at vælge imellem.

Derfor lancerer selskabet nu et tilbud, hvor forbrugerne i én samlet løsning får bredbånd både hjemme og når man er på farten. De første seks måneder leveres det mobile bredbånd til 0 kr., og derefter til halv pris af det, man normalt betaler for abonnementet.

“Vi har gennemført analyser, der viser, at forbrugerne er meget interesserede i at købe samlede løsninger på bredbånd, så de har en hurtig fast ADSL-forbindelse i hjemmet og en dongle med mobilt bredbånd, de kan anvende udenfor hjemmet. Derfor satser vi stærkt på dette nye bundlingområde og leverer fra start et tilbud, der er et af markedets bedste. Enkelte af vores konkurrenter matcher månedsprisen på 1 GB* mobilt bredbånd. Men ingen andre tilbyder seks måneder for 0 kroner. Og for de af vores kunder, der samler både ADSL-bredbånd, bredbåndstelefoni, tv og mobilt bredbånd hos os, er der virkelig penge at spare,” siger Ken Helleskov Andersen, direktør for privatmarkedet i Telias bredbåndsforretning.

Tilbuddet omfatter både nye og eksisterende Telia bredbåndskunder.

Samler man ADSL-bredbånd, bredbåndstelefoni, tv og mobilt bredbånd under én hat hos Telia, får man for 199 kr. pr. måned:

- 1 GB mobilt bredbåndsabonnement i de første 6 måneder (herefter 49 kr./mdr. i stedet for normal pris 99 kr./md.)

- 10 Mbit/s bredbånd (ADSL)

- Bredbåndstelefoniabonnement Telia TV Basispakken med 19 kanaler, StartForfra-funktion, adgang til DR?s arkiv samt til at leje mere end 2.000 film via fjernbetjeningen

- 1 GB trafik pr. mdr. med en hastighed på 0,5-1 Mbps

• Nye produkter, tjenester