Telia lancerer den første tablet, der understøtter 4G

I dag lancerer Telia den første tablet, som kan udnytte Telias hurtige 4G-datanetværk, som dækker 75 % af befolkningen. Samsung Galaxy Tab 8,9” er en del af den udvikling, hvor hardware, der understøtter 4G, bliver mere og mere udbredt.

Telias 4G-netværk er efterhånden så fintmasket, at man opnår rigtig god dækning i store dele af landet. Det betyder, at mobiliteten og friheden ved det super hurtige mobile netværk kommer til sin ret. Derfor er det naturligt, at der er fokus på ny hardware, som understøtter den frihed og de muligheder, 4G-netværket giver.

”Den seneste tid har vi bemærket, at udviklingen inden for tablets har fået stor opmærksomhed fra vores kunder og i medierne. Ligesom mange ønsker mulighed for at benytte vores lynhurtige 4G-netværk på pc’en, har vi oplevet, at denne tendens nu i høj grad også omfatter tablets. Vi er derfor super glade for i dag at kunne imødekomme vores kunders efterspørgsel med den nye Samsung 4G Tab,” siger Michael Bech, Salgsdirektør i Telias mobilforretning.

Hastighed og ydeevne følges ad

Samsung Galaxy Tab 8,9” vidner om, at 4G er fremtiden. Det hurtige 4G-netværk gør det muligt at streame film i fuld HD, sende mails og surfe på nettet samtidig fra tablet’en, og det stiller selvfølgelig krav til både skærmen og teknikken bag.

”Vi glæder os utrolig meget til at lange den nye 4G tablet over disken. Vores kunder får en fantastisk oplevelse med tab’en, når de er koblet på vores 4G-netværk. Der er tale om en højopløsningsskærm, som både kan vise billeder og HD film af ultra høj kvalitet. Touchskærmen reagerer lynhurtigt, når du skifter mellem de forskellige vinduer, som 4G-netværket gør det muligt at arbejde i. Vores kunder får et rigtig godt udbytte af vores 4G-netværk og den nye Samsung 4G Tab,” uddyber Michael Bech.

Samsung Galaxy Tab 8,9″ 4G.

• hastighed
  • ydeevne