Telia og HTC åbner unik brand store i Illum

Fra fredag den 15. oktober og frem til nytår kan man opleve HTC’s smartphones i en helt ny brand store i Illum i hjertet af København. Det er Telia, der sammen med HTC står bag butikken, hvor man kan få demonstreret og prøve de nyeste HTC-modeller og få gode råd til valg af abonnement.

Butikken er den første af sin slags i Danmark og er resultatet af et tæt samarbejde mellem HTC og Telia.

”Der er en enorm interesse på markedet for smartphones, og HTC er kendt for sin høje kvalitet både hvad angår design og brugervenlighed. Ved at åbne en butik, der udelukkende sælger HTC-produkter, sætter vi fokus på HTC’s univers af smartphones og giver kunderne mulighed for at få en grundig introduktion til de mange forskellige features og applikationer,” fortæller Michael Bech, salgsdirektør i Telia.

Samarbejdet bringer HTC tættere på brugerne.

”Vi er glade for samarbejdet med Telia om den nye spændende brand store. Det giver HTC en unik mulighed for at møde kunderne face to face - så de, udover at få kyndig rådgivning om produkterne, også selv kan opleve HTC smartphones på tæt hold. Det er netop oplevelsen, der står i centrum for vores fælles projekt, og der vil blive rig mulighed for kunderne til at stifte bekendtskab med f.eks. vores unikke brugeroplevelse HTC Sense. Vi ser derfor meget frem til åbningen fredag og glæder os meget til at møde kunderne,” fortæller Peter Frølund, direktør for HTC i Norden.

Pop-up stores – en international trend
Den nye Telia/HTC-butik følger en international trend, hvor eksklusive brand stores åbner i storbyer for kun at eksistere i få måneder, før de lukker igen. Idéen bag denne type ”pop-up stores” er, at gøre butikken og sortimentet ekstra eksklusivt og spændende, ved at butikken dukker hurtigt op i bybilledet og skaber opmærksomhed, men til gengæld også hurtigt er væk igen.

Butikken i Illum kan opleves fra fredag den 15.oktober, hvor der pga. kulturnatten holdes ekstra længe åbent til kl. 23. Fra starten af november kan man i den nye brand store blive introduceret til den nye HTC Desire HD, der, som navnet antyder, kan optage video i HD, samt HTC Desire Z med fuldt nordisk tastatur – begge med HTC Sense, der giver en helt særlig brugeroplevelse.

Butikken i Illum vil køre frem til nytår, hvorefter man fortsat vil kunne prøve HTC’s smartphones i de øvrige Telia-butikker over hele landet.

• Nye produkter, tjenester

• brand store