BLOMSTRENDE NYHEDER FRA THE BODY SHOP: NY ELEGANT UNISEX DUFT I FULL FLOWERS DUFTSERIEN & NYE LIP OILS!

The Body Shop introducerer en spændende ny duft til deres unisex Full Flowers duftserie. Full Magnolia er den nye alsidige Eau de Parfum inspireret af hele magnolia blomsten. Derudover får makeupkategorien en ny tilføjelse i form af læbeolier, inspireret af duftserien Full Flowers.

Full Flowers, der blev lanceret tidligere i år, hylder den fyldige, blomstrende duft af alle dele af blomsten. Duftserien fås nu i fem forskellige Eau de Parfums, der alle kendetegner hver sin blomst: Rose, Iris, Yalng Ylang, Organge og Magnolia blomsten, der smelter noterne af bløde blomsterblade, træagtige stilke, saftige frugter og sød harpiks sammen til dybe og alsidige dufte.

INTRODUCING FULL MAGNOLIA

Full Magnolia er en let, frugtig og blomstret duft og er den seneste tilføjelse til den unikke duft kollektion.

I hjertet af denne Eau de Parfum er vores dyrebare, naturlige magnolia æteriske olie, udvundet af magnolia blomster og håndplukket i de sydlige provinser i Kina. Den lette og bløde duft af den naturlige æteriske olie repræsenterer de elegante blomster. Duften er et mix af grønne, saftige rabarber, som repræsenterer træets grønne, aromatiske blade.

FULL FLOWERS MAGNOLIA 75ML, 375,-

En unik blend, vegansk og lavet med 90 % ingredienser af naturlig oprindelse.

THE PRECIUOS MAGNOLIA TREE

Magnolia træet er over 100 millioner år gamle og er en af de ældste arter af blomstrende træer, hvilket gør dem til et stærkt symbol for udholdenhed, renhed og held. De er storslåede prydtræer, der kan blive op til 30 meter høje og blomstrer hver sæson med hundredvis af magnoliablomster. Magnoliablomsterne, der bruges til denne duft, er håndplukket tidlig morgen af landmænd for at bevare friskheden af hver blomst. Og derefter bliver den destilleret for at opnå en ren og velduftende æterisk olie. Dette dyrebare råmateriale har en intens og alsidig duft med en fløjlsagtig frugtig facet, et delikat hjerte af blomster og strejf af grøn friskhed.

NEW LIMITED EDITION PEPTALK FLOWER LIP OIL

Læbestiftserien Peptalk får en nye farverige og plejende læbeolier, inspireret af duftserien Full Flowers.

De nye Peptalk Flower Lip Oils er en ny Limited Edition af læbeolier, der kombinerer læbepleje og farve. Læbeolien har en fløjlsagtig konsistens med en opbyggelig farve, der giver læberne masser af fugt og næring. Resultatet er en skinnende olie, der smelter på læberne og giver en blank, dyb og levende farve. Læbeolierne fås i tre flatterende nuancer inspireret af duftkollektionen Full Flowers. Hver læbeolie har en duft og farve der repræsentere den respektive blomst for at stimulere og opløfte sanserne.

PEPTALK FLOWER LIP OILS, 95,-

PEPTALK REFILLABLE CASE, 55,-

Iris har en dyb bærnuance med en blød, træagtig duft, Rose har en flatterende rosa nuance med en frisk blomsterduft og Ylang Ylang er en smuk, brunlig nude med en krydret, hvid blomsterduft.

Læbeolierne består af 97 % ingredienser af naturlig oprindelse og er beriget med naturlig blomstervoks og Community Fair Trade moringafrøolie fra Rwanda, der fugter læberne i op til 12 timer. Formlen er dermatologisk testet og godkendt af The Vegan Society. Den er også velegnet til alle hudtyper, inklusive sensitiv hud. Opbevar din læbeoliepatron i Peptalk Refillable Case, som kan bruges igen og igen.

Vegan, cruelty free & forever against animal testing. Peptalk Lip Oils fås i butikkerne nu & Full Flowers Magnolia i butikkerne 28. november.

Globalt skønhedsbrand og certificeret B Corp™ grundlagt af Anita Roddick i Brighton, England i 1976. Anita banede vejen for filosofien om, at iværksætteri kan være en kraft for det gode i verden, hvilket stadig er brandets drivkraft. The Body Shop leverer etiske og bæredygtige produkter med ingredienser af naturlig oprindelse til kropspleje, ansigtspleje, hårpleje og makeup. I dag er der omkring 3.000 The Body Shop butikker i over 75 lande. The Body Shop er en del af Natura &Co – en værdidrevet, global kosmetikkoncern med et fælles mål om at skabe en positiv økonomisk, social og miljømæssig påvirkning.

I 2022 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrandifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.