The Body Shop lancerer ny blomsterne duftserie!

The Body Shop lancerer ny blomsterne duftserie!

Gør dig klar til at charmere dine sanser med den nye duftserie Full Flowers! De sofistikerede og farveglade dufte er inspireret af alle dele af blomsten og findes i fire intense blomsterne dufte. De fire parfumer er kendetegnet ved hver sin blomst: rose, iris, ylang ylang og appelsinblomst. Noterne af bløde blomsterblade, træagtige stilke, saftig frugt og sød harpiks smelter sammen til dybe og varierede dufte, der konstant overrasker og udvikler sig som dagen går.

FULL ROSE EDP, 75 ML / 375,-

Noter af damask roser, geraniumblade og kardemomme vises i Full Rose for en frisk og aromatisk duft, hvis hovedingrediens er rosenolie fra håndplukkede damascenerroser i Grasse, Frankrig. Roserne plukkes ved daggry i maj måned og forarbejdes senere samme dag for at bevare friskheden for den bedst mulige kvalitet.

FULL FLOWER INSPIRATION
Vores bløde Rose repræsenterer duften af de søde rosenblade, geraniumblade udtrykker rosenbuskens sprøde, grønne blade og krydret, aromatisk kardemomme symboliserer de spidse torne.

FULL IRIS EDP, 75 ML / 375,-

Full Iris byder på en blød, cremet og træagtig duft med hoved noter af enebær og cedertræ sammen med irisblomster, hvor olien er udvundet fra stilkene og er blevet dyrket og høstet over en treårig periode i Sydfrankrig. Stilkene bearbejdes også i to omgange for at sikre, at alle duftmolekylerne bliver brugt.

FULL FLOWERS INSPIRATION

Den intense, blomstrende irisolie repræsenterer de pudderbløde kronblade, fyrretræsduftende enebær giver fornemmelsen af de aromatiske stilke, og blød cedertræ symboliserer de træagtige rødder.

FULL ORANGE BLOSSOM EDP, 75 ML / 375,-

Her er olien fra appelsinblomstens knopper blevet udvundet og høstet i hånden i Egypten efter en traditionel metode, som går ud på at ryste træernes grene med lange pinde, så blomsterne falder ned på de omhyggeligt placerede måtter, hvor de let kan samles. Full Orange Blossom har en frisk og citrusagtig duft, hvor appelsinblomst sammen med bergamot og vetiver dominerer.

FULL FLOWERS INSPIRATION

Appelsinblomstens aromatiske, fyldige blade repræsenteres af den dristige olie, frisk bergamot fremmer de saftige frugter og den træagtige duft af vetiver står for de sprøde grønne blade.

FULL YLANG YLANG EDP, 75 ML / 375,-

Full Ylang Ylang er beriget med olie fra ylang ylang blomster, der er blevet håndplukket på Madagaskar, og høstet ved hjælp af traditionelle landbrugsmetoder for at producere den bedste kvalitet. Her får noter af ylang ylang selskab af blandt andet sort peber og vanilje, som gør duften til en krydret, blomsterne symfoni.

FULL FLOWER INSPIRATION

Den udsøgte, blomsteragtige ylang ylang olie repræsenterer plantens glatte kronblade, den duftende sorte peber udtrykker grenenes krydrede aroma, og sød, cremet vanilje repræsenterer de fløjlsbløde kronblade.

Flasken er lavet af genbrugsglas og proppen af genanvendeligt træ og kork.

Vegan, cruelty free & forever against animal testing. I butikkerne 11 April.

I 2022 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrandifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.