Dream Big med The Body Shop

Dream Big med The Body Shop

DREAM BIG THIS CHRISTMAS

Denne jul samarbejder The Body Shop med børnerettighedsorganisationen Plan international med fokus på at uddanne unge kvinder og give dem forståelse for deres egne rettigheder.

Hver gang du handler hos The Body Shop i november og december i år, støtter du Plan International med at undervise og styrke 1.500 kvinder i Indonesien og Brasilien. Målet er at indsamle over 2 millioner DKK, så disse kvinder kan nå deres drømmejob eller starte egen virksomhed.

Læs mere om samarbejdet med Plan International

INTRODUCING CHRISTMAS AT THE BODY SHOP

Den nye kollektion af gaveæsker indeholder smukke gaver med produkter fra Bath & Body serierne, eksklusive hudplejesæt og sjove nyheder, perfekte til julesokken eller din nisseven.

CHRISTMAS COLLECTION 2019

SOOTHING ALMOND MILK & HONEY ULTIMATE COLLECTION 425,- (VÆRDI 525,-)

Dette eksklusive gavesæt er beriget med økologisk Community Trade mandelmælk og Community Trade honning, og er fyldt med blødgørende full-size produkter: Almond Milk & Honey Shower Gream, Body Yogurt, Body Butter, Cream Scrub, Hand Cream og en ansigtsmaske - alt hvad du behøver for at pleje, blødgøre og passe på tør, sensitiv hud.

FESTIVE BODY BUTTER TRIO 90,- (VÆRDI 135,-)

Kender du en, som elsker Body Butter – og jul? Så er denne trio af skønne Body Butter oplagt. Trioen giver dig mulighed for at prøve hver af julens Special Edition serier – Juicy Pear, Warm Vanilla og Rich Plum.

THE ROCKET GIFT 145,-

Sigt efter stjernerne med dette super cool Bath & Body gaveæske! Indeni den genbrugelige dåse, formet som en raket, finder du velduftende, frugtige favoritter til badet samt til at holde hænderne bløde hele julen igennem.

Sættet indeholder en Shower Gel, Bath Bomb og Hand Cream fra de højtelskede serier, Strawberry og Coconut.

GO BANANAS, 195,- (VÆRDI 245,-)

I vores Go Bananas gaveæske finder du to hårpleje-favoritter, Banana Truly Nourishing Shampoo og Banana Truly Nourishing Conditioner, begge 250 ml, samt et Hair Wrap, der gør din baderutine til en leg.

BEARD CARE KIT, 165,- (VÆRDI 195,-)

Plej skægget med vores Beard Care kit, som indeholder Conditioning Beard Oil Cedar & Sage, en Community Trade trækam og saks. I hver gaveæske finder du et unikt Community Trade lommetørklæde, fremstillet af genbrugs sari fra Indien.

DON’T ASK JUST MASK, 95,-

Prøv vores multimasking kit, som indeholder seks prøver på vores fantastiske ansigtsmasker og et sjovt Head Band.

HEMP EXPERT POUCH, 275,- (VÆRDI 330,-)

I denne 100% hamp stof pose finder du vores helte med hampefrøolie til tør hud. Hemp Heavy-Duty Body Moisture Protector, Hemp Hand Protector og Hemp Heavy-Duty Lip Care.

CALMING CAMOMILE GENTLE CLEANSE KIT, 235,- (VÆRDI 290,-)

Dette gavesæt er perfekt til den, der elsker fest make-up i julen, og som har brug for de bedste produkter til at fjerne det igen. Gaveæsken indeholder Camomile Gentle Eye Make-Up Remover og Camomile Sumptuous Cleansing Butter, perfekt til sensitiv hud og lavet specielt til at fjerne selv vandfast makeup. Produkterne er beriget med kamilleekstrakt fra Norfolk, England.

DUO GLOW FACIAL MASK KIT 250,- ( VÆRDI 300,-)

Slip af med urenheder og giv din hud en masse fugt denne jul. En vegansk multimasking-duo med Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask og British Rose Fresh Plumping Mask.

Se hele julekollektionen

Om Plan International

Plan International er verdens største børnerettighedsorganisationer som i sær fokuserer på piger og kvinders rettigheder og ligestilling. Piger og unge kvinder verden over diskremineres når det kommer til uddannelse, sundhed, erhvervslivet og tilmed i deres egne hjem. Plan International kæmper for at alle børn skal gå i skole, bekyttes mod vold, være delagtige i deres samfund og bestemme over deres egne liv. Organisationen arbejder udfra FN’s Børnekonvention og er politisk og religiøst uafhængig.

The Body Shop blev grundlagt af Anita Roddick i Brighton, England, i 1976. Anita Roddick udviklede filosofien om, at virksomheder har magt til at gøre godt og denne overbevisning er stadig brandets drivkraft. The Body Shop blev i 2017 en del af den sydamerikaske B-corp certificerede Natura. Vi er nu en del af Natura&Co – en global skønhedsgruppe, bestående af The Body Shop, Aesop og Natura. The Body Shop tilbyder hudpleje-, hårpleje- og makeupprodukter af høj kvalitet, som er inspireret af naturen og fremstillet på etisk og bæredygtig vis. The Body Shop har over 3.000 butikker i flere end 60 lande. I år 2019 blev The Body Shop kåret til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand af Sustainable Brand Index™, Europas største undersøgelse inden for bæredygtighed.

I 2017 lancerede Cruelty Free International og The Body Shop en fælles kampagne for at anmode om et internationalt forbud mod dyreforsøg inden for skønhedsprodukter og ingredienser i hele verden en gang for alle. Der blev indsamlet over 8 millioner underskrifter og er dermed den største underskriftsindsamling mod dyreforsøg inden for skønhedsindustrien.

Underskriftindsamlingen bliver overrakt til FN herunder Global Compact i oktober 2018, hvor den bidrager til bæredygtighedsmålet nr.12 - Bæredygtigt forbrug og produktion. Vi satser på, at der inden for den nærmeste fremtid kommer et globalt forbud, da 80% af verdens lande stadig tester på dyr, da der ingen lovgivning er.

Biobroer

Body Shop udvider også projektet Re-Wilding The World, der har til formål at beskytte og genskabe biologiske korridorer eller såkaldte biobroer mellem frisk regnskov og dermed forbinde isolerede arter af truede dyr og planter. Målet er 75 millioner kvadratmeter biobroer inden 2020.

Læs mere her: https://www.thebodyshop.com/da-dk/commitment/om-os