Dream Big this Christmas - Pakkekalenderne er landet

Dream Big this Christmas - Pakkekalenderne er landet

DREAM BIG THIS CHRISTMAS

For over 16 år siden lancerede The Body Shop sine første pakkekalendere, en tradition som er vokset og i dag er en naturlig del af manges juletraditioner.

I år lanceres tre pakkekalendere som ikke bare indeholder masser af produktfavoritter og nyheder, men også er en hyldest til kvinder som har drømt stort og været med til at skrive historie.

Hvilken kalender drømmer du om? #imdreamingof

OPEN UP A WORLD OF POSSIBILITIES

Luk øjnene og forestil dig en jul, hvor alt er muligt. Julen er tiden for drømme og ønsker.

The Body Shop har altid kæmpet for en mere retfærdig verden og ligestilling for piger og kvinder har altid været en prioritet. Denne jul samarbejder The Body Shop med børnerettighedsorganisationen Plan international med fokus på at uddanne unge kvinder og give dem forståelse for deres egne rettigheder.

Hver gang du handler hos The Body Shop i november og december i år, støtter du Plan International med at undervise og styrke 1.500 kvinder i Indonesien og Brasilien. Målet er at indsamle over 2 millioner DKK, så disse kvinder kan nå deres drømmejob eller starte egen virksomhed.

TAKE A PEEK BEHIND EVERY DOOR…

Pakkekalenderne fra The Body Shop indeholder daglige overraskelser såsom ikoniske full-size produkter, nye populære lanceringer og Special Edition kollektioner. Inspireret af Brightons smukke gader, hvor vores grundlægger Anita Roddick i 1976 åbnede sin først butik, leder pakkekalenderne dig gennem snedækkede gader fra en magisk by. Få et glimt af Ms. Santa, der hænger højt over hustagene på sin raket - et tema på tværs af julegavekollektionen denne jul - der bringer store drømme til piger og drenge.

På juledag kan du samle de tomme æsker og skabe din helt egen magiske juleby.

HELP DREAM UP A BETTER WORLD THIS CHRISTMAS

The Body Shops Deluxe og Ultimate pakkekalendere handler ikke kun om overraskelser. Hver dag gennem december, kan du fejre nogle af de fantastiske kvinder, der turde at drømme stort og dermed har været med til at skabe historie, og være forbilleder for kvinder i hele verden.

DREAM BIG THIS CHRISTMAS - ENTRY ADVENT CALENDAR, 425,- (VÆRDI 770,-)

Entry pakkekalenderen er fyldt med 24 skønne naturinspirerede kropsplejeprodukter, perfekt til dem, der ønsker at forkæle sig selv.

DREAM BIG THIS CHRISTMAS - DELUXE ADVENT CALENDER, 675,- (VÆRDI 1.230,-)

Deluxe og Ultimate pakkekalenderne overrasker med 25 særligt udvalgte produkter. Her finder du alt fra sheet masks, makeup favoritter og bestsellers fra ansigtsserierne Drops of Youth™ og Oils of Life™.

DREAM BIG THIS CHRISTMAS - ULTIMATE ADVENT CALENDAR,  995,- (VÆRDI 2.620,-)

Lanceres i butik 17/09/2019

Læs mere om pakkekalenderne

Om Plan International

Plan International er verdens største børnerettighedsorganisationer som i sær fokuserer på piger og kvinders rettigheder og ligestilling. Piger og unge kvinder verden over diskremineres når det kommer til uddannelse, sundhed, erhvervslivet og tilmed i deres egne hjem. Plan International kæmper for at alle børn skal gå i skole, bekyttes mod vold, være delagtige i deres samfund og bestemme over deres egne liv. Organisationen arbejder udfra FN’s Børnekonvention og er politisk og religiøst uafhængig. www.plan-international.org

The Body Shop blev grundlagt af Anita Roddick i Brighton, England, i 1976. Anita Roddick udviklede filosofien om, at virksomheder har magt til at gøre godt og denne overbevisning er stadig brandets drivkraft. The Body Shop blev i 2017 en del af den sydamerikaske B-corp certificerede Natura. Vi er nu en del af Natura&Co – en global skønhedsgruppe, bestående af The Body Shop, Aesop og Natura. The Body Shop tilbyder hudpleje-, hårpleje- og makeupprodukter af høj kvalitet, som er inspireret af naturen og fremstillet på etisk og bæredygtig vis. The Body Shop har over 3.000 butikker i flere end 60 lande. I år 2019 blev The Body Shop kåret til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand af Sustainable Brand Index™, Europas største undersøgelse inden for bæredygtighed.

I 2017 lancerede Cruelty Free International og The Body Shop en fælles kampagne for at anmode om et internationalt forbud mod dyreforsøg inden for skønhedsprodukter og ingredienser i hele verden en gang for alle. Der blev indsamlet over 8 millioner underskrifter og er dermed den største underskriftsindsamling mod dyreforsøg inden for skønhedsindustrien.

Underskriftindsamlingen bliver overrakt til FN herunder Global Compact i oktober 2018, hvor den bidrager til bæredygtighedsmålet nr.12 - Bæredygtigt forbrug og produktion. Vi satser på, at der inden for den nærmeste fremtid kommer et globalt forbud, da 80% af verdens lande stadig tester på dyr, da der ingen lovgivning er.

Biobroer

Body Shop udvider også projektet Re-Wilding The World, der har til formål at beskytte og genskabe biologiske korridorer eller såkaldte biobroer mellem frisk regnskov og dermed forbinde isolerede arter af truede dyr og planter. Målet er 75 millioner kvadratmeter biobroer inden 2020.

Læs mere her: https://www.thebodyshop.com/da-dk/commitment/om-os