For lips that won't be silenced - The Body Shop lancerer ny farvestrålende læbekollektion

SPEAK UP er The Body Shops nye, modige læbekollektion – fire farvestrålende lip glosses i sprudlende nuancer der afspejler styrken ved at være sig selv. Smør den på. Vær modig og lad din stemme blive hørt.

SPEAK UP Vinyl Lip glosses er en ny læbekollektion i en limited edition. Her venter dig fire farvestrålende og dramatiske nuancer – MY CHOICE, BITE BACK, MY VOICE og POWER MOVE i vinyl semi-gloss finish. De er klar til at sikre, at din styrke, skønhed og mod skinner igennem, og når du køber en Vinyl Lip Gloss i sommer, er du også med til at støtte Regnbågsfonden, som arbejder for at sikre LGBTQ+-personers rettigheder verden over.

LET YOUR LIPS DO THE TALKING

Vinyl Lip Glosses giver en langvarig og udtværingsfri farve på læberne, mens jojobaolie, ricinusolie og Community Fair Trade-produceret sheasmør fra Ghana giver masser af fugt og næring. Lip glossen er vegansk og består af hele 94 % ingredienser af naturlig oprindelse.

Med en medium til let dækning og nuancer, der kan opbygges og gøres mere intense, så du nemt kan vælge dagens dramatiske effekt. MY CHOICE laver et statement med effektfulde Blush Pink, BITE BACK står fast med pulserende Coral, MY VOICE siger det ligeud med dybe Berry Red, og POWER MOVE går lige til sagen med flammende Orange. Så lad dine læber eksplodere i farver. Stå frem, lad din stemme blive hørt, og lad verden høre din sandhed.

THE BODY SHOP x REGNBÅGSFONDEN

Vi støtter Regnbågsfonden og deler deres vision om, at LGBT+ overalt i verden skal have fuldstændig menneskelig frihed og demokratiske rettigheder. For hver Vinyl Lip Gloss som sælges går 10 kr. til Regnbågsfonden, og i perioden 6. juli – 22. august kan du donere et valgfrit beløb, når du handler i en af vores butikker. Vores mål er med din hjælp at indsamle mindst 100.000 kr.

Regnbågsfonden har til formål at støtte LGBTQ-organisationer og projekter globalt, primært i lande, hvor LBGT+-personer udsættes for chikane, forfølgelse og drab. Regnbågsfonden arbejder også for at påvirke myndigheder og offentligheden i de nordiske lande, så alle mennesker, uanset seksuel orientering og -identitet, kan føle sig inkluderet og trygge.

_______________________________________________________________________________

VEGAN, CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING. I BUTIK 6 JULI.

I 2021 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrand ifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.