NYHED! The Body Shop lancerer for første gang nogensinde en Exclusive Advent Calendar

Tæl ned til julen som aldrig før med vores Share Love, Joy & Kindness Exclusive Advent Calendar. Det er uden tvivl The Body Shops største og mest sprudlende pakkekalender nogensinde. Den er propfuld af kærlighed og overraskelser.

En komplet makeover og opgradering af hele din badeværelseshylde i én pakkekalender? Nemlig. For første gang lancerer The Body Shop en Exclusive Advent Calendar med et udsøgt udvalg af godbidder til hele kroppen, inklusiv populære stjerneprodukter og helt nye overraskelser.

Den indeholder hele 44 produkter at glæde sig til. Bl.a. vores bestsellere Himalayan Charcoal Face Mask og Clay Wash, og fire af vores nye Body Butters, som er bedre end nogensinde, og nu tilfører din hud fugt og næring i 96 timer. Vores Drops of Youth™ Liquid Peel og Jelly Mist giver glat og opfrisket hud, perfekt til julens mange fester.

Bag hver låge gemmer der sig ikke kun et lækkert skønhedsprodukt – der findes også små, godgørende godbidder, som kan deles med venner, familie og alle andre, der fortjener kærlig opmærksomhed hver dag frem til jul. Når alle lågerne i kalenderne er åbnet, kan den bruges til at opbevare smykker, makeup og andre småting i. Ren og effektiv luksus. Fås i begrænset antal og i udvalgte butikker.

EXCLUSIVE ADVENT CALENDER 3195,- (værdi 4975,-).

The Body Shop fortsætter kampen mod mænds vold mod kvinder

The Body Shop hylder i år alle ildsjæle, som uselvisk hjælper andre året rundt, og fortsætter sammen med LOKK kampen for at synliggøre, forebygge og eliminere mænds vold mod kvinder og børn. Derfor bidrager alle køb hos The Body Shop mellem den 13. oktober til den 24. december til at støtte frivillige og omsorgspersoner, som gør en vigtig og kærlig forskel. Målet er at donere £ 500.000 globalt til organisationer, der driver livsvigtig forandring, og det er også muligt at donere et valgfrit beløb i butikkerne.

____________________________________________________________________________________

Cruelty free & forever against animal testing. I butik 13 oktober.

I 2021 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrandifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.