The Body Shop lancerer ny makeup kollektion i 2023!

The Body Shop lancerer ny makeup kollektion i 2023!

I 2023 lancerer The Body Shop en splinterny og farverig makeup kollektion! First up er Hemp Serum-in-Primer og All Day Long 3-i-1 Makeup Setting Spray.

PRIME TIME

Fordelene ved en serum og funktionen af en primer; The Body Shops helt nye hybridserum i den ikoniske Hemp-serie er det bedste fra to verdener – Huden er gennemfugtet og den perfekte base til makeuppen, som får et optimalt hold. Vores første alsidige Serum-in-Primer er en hudpleje og makeup hybrid, der plejer og beskytter huden, og skaber en glat og jævn base for bedre påføring af makeup. Det hjælper med at beskytte din hud modvirkningerne af daglige miljøpåvirkninger såsom tørt vejr og forurening. Serummet er vegansk og 97 % af ingredienserne er af naturlig oprindelse.

Letvægtsformlen sørger for fugt og forbereder huden til påføring af makeup, som holder op til 12 timer længere. Beriget med hampefrøolie, Edelweiss ekstrakt og Community Fair Trade aloe vera næres og beskyttes din hud hele dagen. Hyaluronsyre holder på fugten og opfrisker huden i dybden.

Denne 2-i-1 hybrid primer er det ultimative alt-i-et forberedelsestrin før din makeup. Gør din rutine enklere med fordelene ved et serum og beskyttelsen fra en primer.

HOW TO USE
Massér et par dråber ind i huden før du lægger din makeup. Hvis du ikke bruger makeup, kan du påføre et par dråber på huden før din fugtighedscreme, så den kan virke præcis som en serum.

HIGH ON HEMP
Siden 1992, har The Body Shop været pionerer med hamp som en vigtig ingrediens i deres produkter. Hamp er en mirakelafgrøde, fordi
den genopbygger jorden og renser den naturligt for ukrudt, mens den også giver et tiltrængt levested til det lokale dyreliv. Den er også fire gange mere effektiv til optagelse af CO2 end træer – en sand mirakelafgrøde!

30ML, 225,-

SLAY ALL DAY

Forstærk din daglige makeruprutine med The Body Shops nye 3-in-1 All Day Long setting spray. En formel med en fin mist, der fugter og beskytter huden samt fikserer din makeup, så den holder hele dagen lang. All Day Long er en vegansk og parfumefri 3-in-1 setting spray, hvoraf 93 % af ingredienserne er af naturlig oprindelse. Sparyen fikserer og forlængermakeuppens holdbarhed i 8 timer og giver din hud et øjeblikkeligt fugtboost. Passer alle hudtyper, også sensitive.

Fiksering, fugt og beskyttelse mod blåt lys er sprayens tre superkræfter. For at beskytte huden mod virkningerne af blåt lys fra elektronik bruges superingrediensen buddlejaekstrakt, en plante kendt for at give både UVog IR-beskyttelse.

HOW TO USE
Sprayen kan bruges både før og efter, du lægger din makeup. Ryst produktet godt før brug for at blande indholdet korrekt. Spray ca. 15 cm fra ansigtet på renset hud før påføring af din makeup eller efter makeuppen er lagt.

MIRACLE OIL
All Day Long er beriget med fugtgivende og beskyttende moringafrøolie, som er Community Fair Trade produceret af vores partner Asili Natural Oils i Rwanda. Handlen giver en bæredygtig indkomst til landarbejderne i de tørre østlige egne af Rwanda, hvor indkomstmulighederne er lave. Olien kommer fra moringatræet, hvis grene skaber et tag, hvor de vokser, som beskytter afgrøderne under træerne fra Rwandas varme sol og hjælper dem med at trives. Olien er udvundet fra frøene fra Moringatræet, og indeholder antioxidanter, der beskytter mod ydre påvirkninger.

100 ML, 145,-

VEGAN. CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING. I BUTIKKERNE 21 FEBRUAR.

I 2022 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrandifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.