The Body Shop præsenterer seks nye produkter til vipper og bryn!

The Body Shop præsenterer seks nye produkter til vipper og bryn!

Den næste del i 2023's nye makeupkollektion har temaet vipper og bryn; The Body Shop præsenterer seks nye produkter til fyldige og fikserede hårstrå.

SCULPT IT BROW POWDER, 3G / 140,-

Sculpt It er en svedresistent øjenbrynspudder, der skaber et fyldigere øjenbryn med en fløjlsagtig fornemmelse. Pudderet fås i tre farver; Blonde, Brown og Black, og hver æske indeholder to nuancer for nemt at blande, forme og opbygge brynene for at skabe et ombre look. Anvend vores Eyebrow Duo Brush og indram dit ansigt efter dine ønsker! 90 % af ingredienserne er af naturlig oprindelse og emballagen er lavet af aluminium og er genanvendelig.

FRAME IT BROW POMADE, 4 ML / 125,-

Frame It definerer og fikserer brynene med en mikropræcisionsbørste for at sætte hårene på plads med et blødt og fleksibelt hold. Konsistensen er cremet og formlen gør, at brynene bliver på plads hele dagen uden at klumpe eller flage. Brug den separat eller brug den som afslutning efter Sculpt It, og style brynene i den ønskede retning ved at børste fra rod til spids, hvor det er nødvendigt. Frame It fås i fire nuancer; Clear, Blonde, Brown og Black, og 95 % af ingredienserne er af naturlig oprindelse, herunder Community Fair Trade-produceret, økologisk, koldpresset kokosolie fra Samoa, der giver brynene et fyldigere udtryk.

NATURAL FORM MASCARA, 9 ML / 150,-

Dette er en hverdagsmascara, der løfter, forlænger og definerer udtrykket af dine vipper for et naturligt, blødt viftelook. Denne mascara bliver siddende og føles let, behagelig og blid hele dagen lang, og når det er tid til at fjerne den, smelter den væk uden problemer.

TURN IT UP MASCARA, 9 ML / 150,-

Når du føler dig virkelig fierce, er denne mascara med maksimal volumen perfekt til virkelig at løfte vipperne. Den timeglasformede børste tilføjer øjeblikkeligt volumen for et kraftfuldt og dramatisk look, der holder længe uden at smitte af. Den lette og behagelige formel er beriget med plejende Community Fair Trade produceret, økologisk, koldpresset kokosolie fra Samoa, som også hjælper vipperne til at se tykkere og længere ud.

WAKE-UP CALL LIQUID EYELINER, 3,5 ML / 125,-

Wake Up Eyeliner er en flydende eyeliner med intens sort farve, beriget med genanvendt kaffegrums og kaffeolie, som et alternativ til kulstof. Den fleksible børstespids glider nemt på vippekanten for at skabe dramatiske linjer. Med 92 % af ingredienser af naturlig oprindelse, inklusive Community Fair Trade økologisk aloe vera fra Mexico, er Wake-Up Call velegnet til alle øjne og alle hudtyper, også sensitive.

LONG GAME BROW & LASH SERUM, 4 ML / 175,-

The Body Shops nye vippe- og brynserum beskytter og plejer dine vipper og bryn i løbet af dagen og natten. Påfør serummet som det første trin i din makeuprutine og sidste trin i din aftenplejerutine for et resultat med fyldigere vipper og bryn efter en måneds regelmæssig brug. 98 % af ingredienserne er af naturlig oprindelse, inklusive sort ricinusolie fra Jamaica, der plejer dine hårstrå og får dem til at se fyldigere og længere ud. Long Game er også fremragende til brug på skæg!

____________________________________________________________________________________

VEGAN. CRUELTY FREE & FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING. I BUTIKKERNE 21 FEBRUAR.

I 2022 blev The Body Shop udnævnt til Danmarks mest bæredygtige skønhedsbrandifølge Sustainable Brand Index™, Europas største bæredygtighedsundersøgelse.