Magdalena Grand bliver officielt hotel for Tobago Football Legends Challenge

Kan du forestille dig at spise morgenmad eller spille golf omringet af nogle af de største stjerner fra engelsk fodbold gennem tiderne? Dette bliver måske muligt, når Magdalena Grand Beach & Golf Resort i Scarborough bliver det officielle hotel for den stjernespækkede fodboldturnering British Airways Tobago Football Legends Challenge fra d. 15. - 22. juni 2015.

Et af højdepunkterne i `fodbold-ugen´ bliver den lokale legende Dwight Yorkes Celebrity Golf Day d. 19. juni, en forløber for International Golf Tournament i 2016, som Dwight Yorke også står i spidsen for. Fodboldturneningen får foruden Dwight Yorke besøg af prominente fodboldikoner som bl.a. Louis Saha, Patrick Viera, Ian Wright og Luis Boa.

Golf-faciliteterne er selvsagt i top på Magdalena Grand Beach & Golf Resort, men hotellet byder også på 178 rummelige værelser og 22 suites med balkon, 3 pools og en lang række aktiviteter som tennis, vand-volleyball, cricket, vandreture, fodbold, cykling, fitness og pool-snorkling.

Få 30 % rabat på `fobold-ophold´

Hvis I booker et ophold i perioden d. 17. - 23. juni 2015 inden d. 30. marts, får I 30 % rabat per nat i et deluxe værelse med havudsigt. Brug koden `Tobago Legends´ ved bestilling på hotellets hjemmeside magdalenagrand.com

• premier league
  • dwight yorke