Tobago´s Bacolet Beach Club indvier ny fløj med 15 luksus værelser

Bacolet Beach Club er et eksklusivt boutique hotel med egen restaurant og bar på Tobagos sydligste spids. Det gennemdesignede hotel fremstår som en intim, varm og stilfuld oase, hvor gæsterne kan nyde godt af luksus, personlig service og ikke mindst de fantastiske omgivelser i den billedskønne Bacolet Bay. Det er måske også grunden til, at hotellet er en klar favorit blandt mange brudepar.

Nu indvier hotellet en ny fløj (West Wing) med 15 superior værelser i samme gennemførte designerstil, som resten af hotellet er kendt for. Adgang til den nye fløj foregår via en 70 meter lang træbro, og på værelserne venter der bl.a. gæsterne stilfulde detaljer og en spektakulær udsigt. Fløjen har sin egen private pool, og alle værelser er udstyret med en rummelig balkon med loungemøbler. Sammen med de hvide vægge og de gennemgående marmorgulve inviterer det til afslapning og romantik.

De 15 nye superior værelser tilbyder følgende faciliteter:

• Enestående havudsigt
  • Marmorgulv
  • Stilfulde og gennemførte møbler
  • Egen balkon
  • Egen pool (fælles for gæster i West Wing)

Læs mere og reserver dit næste ophold på www.bacoletbeachclub.com

• trinidadogtobago
  • bryllup