Større efterspørgsel på LED-skærme i fysiske miljøer

Pressemeddelelse -

Visual Art udvider til Asien for at imødekomme den stigende efterspørgsel på LED

Visual Art, som tilbyder end-to-end digitale Signage løsninger til kunder over hele verden, øger nu sin globale tilstedeværelse med et strategisk fokus på Asien, for at imødekomme den stigende efterspørgsel på LED. Samtidig intensiverer Visual Art sit engagement i bæredygtighed på tværs af hele værdikæden. Som en del af denne ekspansion ansætter Visul Art Lei Wang som ny Strategic Sourcing Manager.

Visual Art har oplevet stor vækst i løbet af de seneste år og har etableret sig som en førende spiller i Digital Signage-industrien. Virksomhedens strategiske beslutning om at styrke sin tilstedeværelse i Asien er i tråd med dens mission om at levere nyskabende Digital Signage-løsninger og hjælpe kunderne med at nå deres overordnede forretningsmål.

Lei Wang, nyudnævnt Strategic Sourcing Manager, kommer med et væld af erfaringer og en dokumenteret track record inden for strategisk sourcing. Med fokus på at øge kundeværdien sigter Wang mod at optimere forsyningskæden og sikre, at Visual Art fortsat leverer førsteklasses løsninger til sine kunder.

- "Vi ønsker at være nummer 1 i Europa inden for digital skiltning i de kommende år. Denne strategiske ekspansion til Asien er et vigtigt skridt i retning af at nå dette mål fra et operationelt perspektiv. Vi er fast besluttede på ikke bare at møde, men overgå vores kunders forventninger ved at kombinere innovation, bæredygtighed og et konstant fokus på kundeværdi." siger Pontus Meijer, CEO, Visual Art Group.

- "I det skiftende landskab inden for Digital Signage, især i LED-sektoren, tilbyder Asien betydelige muligheder for vækst. Jeg er sikker på, at vi med min erfaring og lokale indsigt kan styrke vores partnerskaber med leverandører og yderligere styrke Visual Arts position på markedet", siger Lei Wang, Strategic Sourcing Manager hos Visual Art.

Visual Art er førende inden for strategisk viden og teknologisk innovation i digital signage-industrien, og den stigende efterspørgsel på LED understreger virksomhedens strategiske vision. Denne udvidelse er i tråd med Visual Arts forpligtelse til at levere kundefokuserede løsninger til sine kunder og samtidig lægge vægt på miljømæssig ansvarlighed.

- "Visual Art er en stor international virksomhed med et godt omdømme på markedet. Nu, i en periode med hurtig vækst, er muligheden for at arbejde med et så godt team utroligt inspirerende. Jeg ser frem til at bidrage med min ekspertise og tror, at jeg kan udfolde mit fulde potentiale her", siger Lei Wang.

Visual Art fortsætter med at rykke grænserne for Digital Signage ved at kombinere sine ambitiøse ekspansionsplaner med stor fokus på kundeværdi, Visual Art opfylder ikke kun markedets krav, men overgår forventningerne.

Visual Art er den førende digital Signage virksomhed i Norden, der leverer end-to-end løsninger til kunder over hele verden.

Vi starter altid med hvorfor…, ved at indsamle indsigt/Data og designe konceptet, der skaber reel forretningsværdi for kunderne. Vi tager os af hele værdikæden fra tekniske løsninger, hardware, software, Content og installation til Post-service og support.

Ved at måle effekten af løsningen, kan vi fungere som en strategisk partner, der sikrer, at de definerede KPI'er kan nås. Uanset om det er for at øge- salget, kundeoplevelsen eller sælge annonceplads til tredjepart (detailmedier).

Det gør vi, ved at kombinere vores kreative ekspertise, teknologiske innovation og enkel og intuitiv digital signage-software CMS Signage Player. Visual Art blev grundlagt i 1997 og har 130 ansatte på 7 markeder, inden for rådgivning, tech, koncept og design, Content produktion, installation, service og support for at sikre, at vores kunder kan stole på, at vi leverer en helstøbt digital oplevelse til deres kunder.

Vi har tillid fra Brands såsom; McDonald's, Unibail-Rodamco-Westfield, Lego, Joe & the Juice, NIO, Subway, Audi, Circle K, 7-Eleven, Lagkagehuset og flere.

Rasmus Langbjerg

Pressekontakt Country Manager Denmark + 45 28 79 99 50

Pressekontakt CMO & CCO Visual Art Group +46 723 332 3 83

Digitale kommunikationsflader, hjælper dig til at nå helt ud med dit budskab

Visual Art er en førende full-service leverandør inden for digitale kommunikationskanaler (Digital Signage) i Europa med hovedsæde i Stockholm. Virksomheden blev grundlagt i 1997 og har i dag 130 medarbejdere inden for salg, tech, softwareudvikling, strategisk og kreativ indholdsproduktion og support.

Gl. Mønt 2, 1.sal
1117 København