Er du klar til at lade din krop undergå den virkelige test?

Er du klar til at lade din krop undergå den virkelige test?

Er du færdig med at sidde fast i dine gamle rutiner, klar til at gøre krav på dit liv igen og få din krop tilbage i balance? Tro det eller lad være, men det første skridt i den rigtige retning er ikke at støve din badevægt af og se virkeligheden i øjnene.

Naturligvis får du vigtige informationer ved at taste tallene ind for at udregne dit BMI. Og det gør da en stor forskel at fylde skabene med sundere snacks, ligesom det vil give dine motionsrutiner et spark i den rigtige retning at hyre en personlig træner. Men hvis du virkelig vil bringe balance i din krop, skal du starte med at se tingene på et molekylært niveau. Hippocrates, den moderne medicins fader, foreslog for ca. 2.000 år siden, at alle vores sundhedsproblemer opstår i tarmen. Gammel visdom, som stadig er sand i dag. Og hvad med den obligatoriske forkølelse, som indfinder sig den første dag i ferien efter at have arbejdet døgnet rundt i seks uger? Hvad mange af os ikke har indset, er, at det blot er vores immunforsvar, som arbejder på at beskytte os fysisk og fortælle os, at det er på tide at skrue ned for tempoet. Er det så egentlig så mærkeligt, at kroppens status findes på et meget dybere niveau, end hvad den gode gamle badevægt kan fortælle os?

Start med at balancere din krop indefra

Dit blods Omega-6:3-forhold er et godt udgangspunkt for måling af, hvordan din krop fungerer på et molekylært niveau. Du ved sikkert allerede godt, at omega-3 er godt for dig, og at det normalt er nok at spise en masse fisk for at få dækket dine behov. Du tror sikkert også på den almindelige misforståelse, at omega-6 er den dårlige fedtsyre, hvilket du sikkert har hørt nævnt i forbindelse med det faktum, at vestlig kost indeholder et usundt overskud af denne fedtsyre i særdeleshed. Rent faktisk er både omega-3 og -6 utroligt vigtige for vores kroppe, men den kost vi indtager har det med at give os et uønsket forhold mellem disse fedtsyrer. Ved at kigge på dit blods fedtsyreprofil, vil du være i stand til at måle styrken af din nuværende kost, samt hvad du har brug for at ændre. Profilen giver dig et overblik over 11 af de vigtigste fedtsyrer i dit blod, herunder omega-3, omega-6 og omega-9.

Tag et øjebliksbillede af din sundhed

I dag kan du få lavet en sådan fedtsyreprofil på blot få minutter med en simpel tørblodtest derhjemme. Zinzino er en førende, global virksomhed inden for den nye videnskab om farmakoernæring, som anvender aktive næringsstoffer fra kosten til at bekæmpe den moderne livsstils ubalance. Zinzino BalanceTest er helt anonym, og der medfølger trin-for-trin-instruktioner, som er lette at følge. Efter at have indsendt testen, vil din personlige måling være tilgængelig inden for ca. 14 dage sammen med en komplet rapport til at vejlede dig i justeringen af dit omega-6:3-forhold. Indtast blot dit test-ID på webstedet for at tilgå din personligt tilpassede rapport, med en detaljeret analyse af din fedtsyreprofil. Til dato har Zinzino udført næsten 550.000 blodtests verden over, og givet folk indsigt i deres krops omega-6:3 balance og fedtsyreprofil. Målet er et forhold tæt på 3:1, men mange folk har en værdi på 15:1. Ganske interessant er det, at næsten 95 % af de, der tager testen, finder ud af, at deres forhold ikke er i balance. Den gode nyhed er, at der kan laves om på dette i løbet af blot et par måneder med polyfenol omega-kosttilskud, som har et højt indhold af oliven-polyfenoler, omega-3 og vitamin D3. Læs mere om Zinzino BalanceOil-konceptet her, designet til på sikker vis at justere og opretholde dine EPA- + DHA-niveauer og omega-6:3-forholdet.

Pressekontakt CMO +46 72 215 85 81

Velkommen til Zinzino!

Vi er pionererne inden for testbaserede, personlige kosttilskud fra Skandinavien med en mission om at bringe verden tilbage i balance – én person ad gangen. Start din sundhedsrejse med vores revolutionerende og videnskabeligt dokumenterede løsninger, der driver den næste generation af kosttilskud.

Västra Frölunda