Miten Minnan kävi – Triathlonin tulokset

Muistatko triathlonille treenaavan Branch Managerimme Minna Niemen Vaasasta? Adeccon Win4Youth-lähettiläät ympäri maailman osallistuivat syyskuussa Palma de Mallorcan Triathlonille ylittämään itsensä hyvän asian puolesta. Triathlonista on kulunut nyt kuukausi.

Minna treenaa edelleen monta kertaa viikossa; triathlonin lajeista on pysynyt mukana juoksu, joka ei ennen triathlon-haastetta ollut edes kovin mieluinen laji. "Tarkoitus on pitää elämässä mukana myös avovesiuinti, johon yllättävästi ihastuin, mutta Suomessa tämä onnistuu aika lyhyen aikajakson ajan.", Minna kertoo.

Miten syyskuinen triathlon sujui? Win4Youth-lähettiläät treenasivat Palma de Mallorcalla kaksi päivää ennen kisaa pyöräillen ja uiden sekä kuuman auringon alla että Mallorcan vuoden pahimmassa raekuurossa ja myrskyssä. Kisapäivänä jokainen lähettiläs juoksi maaliin hymyillen ja intoa täynnä. "Kisafiilis ja yhteinen onnistumisen ilo olivat huikeita. Kaikki lähettiläät tsemppasivat ja auttoivat toisiaan läpi kisan", Minna kertoo. Hän oli päättänyt onnistua ja teki henkilökohtaiset ennätyksensä jokaisessa lajissa. Onnittelut!

Win4Youth on Adeccon maailmanlaajuinen yhteiskuntavastuuohjelma. Sen avulla kerätään varoja lasten ja nuorten hyvinvointia tukeville säätiöille ympäri maailman. Kollegojen, vuokratyöntekijöiden eli adeccokumppaneiden ja asiakkaiden kuntoilukilometrien lisäksi hyväntekeväisyyspotti kertyy vuosittain valittavien Win4Youth-lähettiläiden toimesta. Win4Youth-lähettiläät edustavat jokaista Adecco-maata, he harjoittelevat tiukassa ohjauksessa ja osallistuvat vuosittaisen lajin huipputapahtumaan syksyllä.