Big Easy Motors—koska me rakastamme autoja!

Big Easy Motors—koska me rakastamme autoja!

Charles Handler tekee romukasoista upeita kustomiautoja HISTORY-kanavan uudessa sarjassa Big Easy Motors, joka saa ensi-iltansa torstaina 13. huhtikuuta. Hän etsii Louisianasta klassikkoautoja, jotka eivät kelpaa enää kenellekään, restauroi ne omilla rahoillaan ja myy kovimman tarjouksen tekijälle. Mutta onko ostajaehdokkaita ylipäätään?

Charlesilla on erikoiskyky: hän löytää kätketyt aarteet sukupolvien aikana kertyneen kuonan alta. Vuoden 1957 Chevy Bel Air -avoautosta vuoden 1967 Shelby Mustang GT:hen, näistä klassikkoautoista tarjotaan huutokaupoissa jopa yli 50 000 dollaria. Tienestiä on siis luvassa! Mutta jos auto ei käy kaupaksi toivottuun hintaan tuntikausien rehkimisen jälkeen, luvassa voi olla persnettoa. Onko autojen kunnostaminen entiseen loistoonsa todella vaivan arvoista? Charlesin mielestä ainakin!

Charles omistaa ystävänsä ja liikekumppaninsa Trey Hansenin kanssa The Bomb Factoryn rennon letkeässä New Orleansissa. Charles on rakastanut klassikkoautoja pienestä pitäen. Hän väittää jopa ensimmäisen sanansa olleen ”pyörä”. Hän muutti kotikaupungistaan Tennesseestä Louisianaan opiskelemaan työpsykologian tohtoriksi. Charles rakastui New Orleansiin ja päätti jäädä kaupunkiin pysyvästi.

Trey on mekaanikkonero ja toinen The Bomb Factoryn omistajista. Parivaljakko tapasi vuonna 2002, kun Charles näki Treyn kunnostavan klassikkoautoa ystävänsä takapihalla. He ystävystyivät ja alkoivat viettää viikonloput yhdessä autoja kunnostaen. Vuonna 2009 autokorjaamo, jossa Trey oli töissä, suljettiin. Ystävykset päättivät silloin tehdä harrastuksestaan liiketoimintaa.

The Bomb Factoryn räiskyvään tiimiin kuuluvat myös avustaja Benny sekä mekaanikot Chris ja Devin—jokainen heistä suhtautuu intohimoisesti autoihin ja ymmärtää hyvän huumorin päälle!

Big Easy Motors saa ensi-iltansa torstaina 13. huhtikuuta kello 22.00, HISTORY-kanavalla.

A+E Networks UK on televisioyhtiö, joka omistaa laadukkaita ja uraauurtavia fakta- ja viihdekanavia. Pohjoismaissa näitä kanavia ovat The HISTORY Channel, The HISTORY Channel HD, HISTORY2 ja HISTORY2 HD. Kanavilla ohjelmaa lähetetään ympäri vuorokauden ja kaikki ohjelmat on tekstitetty paikallisilla kielillä. Yhtiö on yhdysvaltalaisen A+E Networksin ja brittiläisen Sky:n yhteisprojekti, jolla on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän.