HISTORY® tuo katsojien suosikit joulukuusen alle

HISTORY® tuo katsojien suosikit joulukuusen alle

Joulun lähestyessä myös HISTORY® virittäytyy juhlatunnelmaan viikon jouluohjelmistolla 15.-19. joulukuuta. Silloin tavataan jälleen kanavan rakastetuimpia hahmoja Las Vegasista Louisianaan ja nähdään, miten he viettävät joulua omilla ainutlaatuisilla tavoillaan!

Juhlaviikko alkaa maanantai-iltana, kun Pawn Stars, Counting Cars ja American Restoration -sarjojen kaverit kerääntyvät joulun grillijuhliin ohjelmassa Pawn Stars: A Very Vegas Christmas. Grillin äärellä käydään läpi parhaimpia ja surkeimpia kauppoja sekä muistellaan Rick Dalen ja Dannyn tekemiä mahtavia restauraatioita panttilainaamolle. Lopulta on aika syödä—mutta osaavatko kaverit kokata yhtä hyvin kuin käydä kauppaa.

Tiistaina Las Vegasin panttilainaamon joulu jatkuu, kun kaverit kisailevat jouluisissa korttipeleissä. Kuinka kovaksi kilpailu mahtipalkinnosta äityy? Jaksossa nähdään myös nukkemestari Jim Hensonin alkuperäinen luomus sekä mahtava pienoisjunasetti 1920-luvulta.

HISTORY-kanavan jouluviikko jatkuu keskiviikkona The Legend of Shelby the Swamp Man -sarjalla, jota tähdittää Ax Men -sarjasta kuuluisuuteen noussut Shelby Stanga. Joulu on saapunut myös Atchafalayan soille Etelä-Louisianaan, ja Shelby etsii mahdollisimman ainutlaatuisia lahjoja. Tonttujensa Belindan ja Willyn avulla hän toimittaa lahjat kaikille parhaille kamuilleen, mutta suurimman yllätyksen kokeekin Shelby.

Torstaina jouluun valmistaudutaan myös muualla Louisianassa. Robertsonin perheen partanaamaiset miljonäärit nähdään upouudessa Duck Dynasty -sarjan tunnin mittaisessa jaksossa. Joulufanaatikko Miss Key on vauhdissa ja lyö joulukoristelut kunnolla yli. Herkullisen aterian valmistukseenkin uppoaa tuntikausia aikaa. Willie esittää joulupukkia paikallisessa kirkossa—mutta Si-setä ilmestyy paikalle tonttuasuisena kuokkavieraana ja säikäyttää lapset pakosalle!

Pawn Starsin kaverit palaavat kanavalle perjantai-iltana tuplajaksossa, jossa nähdään joulupäivällisen ruokalista Alcatrain vankilasta vuodelta 1912. Rick ja Vanhus saavat tutkittavakseen 2. maailmansodan maineikkaan hävittäjälentäjän pilottitakin. Chumlee saa vastuulleen jokavuotisen joulujuhlan suunnittelun. Saako hän pidettyä budjetin kurissa ja ansaittua siten joulubonuksensa

KOKO OHJELMISTO:

Maanantai 15. joulukuuta kello 21.00
Pawn Stars: A Very Vegas Christmas (tunnin mittainen erikoisjakso)

Tiistai 16. joulukuuta kello 21.00
Pawn Stars: Another Christmas Story

Keskiviikko 17. joulukuuta kello 21.30
The Legend of Shelby the Swamp Man: A Very Shelby Christmas

Torstai 18. joulukuuta kello 21.00
Duck Dynasty: I’m Dreaming of a Redneck Christmas

Perjantai 19. joulukuuta kello 21.00
Pawn Stars: It’s a Wonderful Pawn

Perjantai 19. joulukuuta kello 21.30
Pawn Stars: Santa Chum

A+E Networks UK on televisioyhtiö, joka omistaa laadukkaita ja uraauurtavia fakta- ja viihdekanavia. Pohjoismaissa näitä kanavia ovat The HISTORY Channel, The HISTORY Channel HD, HISTORY2 ja HISTORY2 HD. Kanavilla ohjelmaa lähetetään ympäri vuorokauden ja kaikki ohjelmat on tekstitetty paikallisilla kielillä. Yhtiö on yhdysvaltalaisen A+E Networksin ja brittiläisen Sky:n yhteisprojekti, jolla on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän.