Ozzy & Jack’s World Detour—matka alkaa!

Ozzy & Jack’s World Detour—matka alkaa!

Vajaa 15 vuotta sitten meidät kutsuttiin Osbournen värikkään perheen kotiin. Nyt Ozzy palaa poikansa Jackin kanssa televisioon HISTORY-kanavan upouudessa sarjassa, jossa parivaljakko kiertää historiallisia paikkoja ympäri maailmaa.

Ozzy & Jack’s World Detour -sarjan tähtiä ovat heavy metal -legenda Ozzy Osbourne sekä hänen poikansa Jack, molemmat kovia historian harrastajia. Kun Jack oli nuori, Ozzy-isä oli lähes aina kiertueella Black Sabbathin tai oman bändinsä kanssa, eikä perhematkoille juuri ollut aikaa. Nyt isä ja poika lähtevät viimeinkin tien päälle yhteistuumin!

Ei roudareita, kiertuebusseja tai rajoja, ainoastaan iso lista ikonisia paikkoja ja maamerkkejä, jotka varmasti tekevät vaikutuksen Ozzyyn. Sarjassa nähdään muun muassa Mount Rushmore, Stonehenge, Alamo, Roswell, Jamestown ja legendaarinen Sun Studio.

Matkan varrella Ozzy ja Jack pysähtyvät myös Washington D.C.:ssä Valkoisessa talossa ja paikassa, jossa The Beatles juhli ensimmäisen Yhdysvaltain-konserttinsa jälkeen.

Englannissa sankarimme tutustuvat kuuluisaan Bletchley Parkiin, jossa Enigma-koodin sankarilliset murtajat uurastivat 2. maailmansodan aikaan. Maailmankiertueella käydään myös Kuubassa ja Japanissa.

Sarjan kymmenen jaksoa ovat täynnä tietoa ja viihdettä. Räväkkä parivaljakko kiertää maailmaa hieman erilaisesta näkökulmasta ja valaisee historiaa konkreettisin tavoin.

Sarjan 2. jakson kohtauksessa Ozzy ja Jack käyvät NASAn avaruuskeskuksessa Houstonissa. Jaksossa 3 he perehtyvät Yhdysvaltain siirtomaahistoriaan… ja vaihtuviin hiustyyleihin!

Ozzy & Jack’s World Detour saa ensi-iltansa tiistaina 11. lokakuuta kello 22.00 HISTORY-kanavalla.

A+E Networks UK on televisioyhtiö, joka omistaa laadukkaita ja uraauurtavia fakta- ja viihdekanavia. Pohjoismaissa näitä kanavia ovat The HISTORY Channel, The HISTORY Channel HD, HISTORY2 ja HISTORY2 HD. Kanavilla ohjelmaa lähetetään ympäri vuorokauden ja kaikki ohjelmat on tekstitetty paikallisilla kielillä. Yhtiö on yhdysvaltalaisen A+E Networksin ja brittiläisen Sky:n yhteisprojekti, jolla on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän.