Knight Fight

HISTORY ohjelmatiedot, helmikuu 2019

Knight Fight

Keskiviikkoisin alkaen 27. helmikuuta kello 22.00

Ammoisina aikoina ritarit olivat sotureista mahtavimpia. He dominoivat taistelukenttiä taidon, rohkeuden ja silkan voiman avulla 30 kilon haarniska yllään. He hallitsivat myös kulttuurielämää 1200-luvulta aina 1600-luvulle asti. Ritarit elävät yhä niiden miesten unelmissa, jotka kaipaavat pakoa modernista maailmasta ja haluavat koetella taitojaan taistelukentillä. Nyt he saavat siihen tilaisuuden. Armored Combat League -haarniskataisteluliigassa taistellaan ritareiden kesken. Sarjassa nähdään niin valmistustehtäviä (kukin ritari valmistaa itse haarniskansa ja aseensa), strategiaa kuin silkkaa kaaostakin, kun kuusi kilpailijaa mittelee omilla aseillaan ja haarniskoillaan taisteluhaasteissa. Kenellä on eniten sisua, taitoja ja älyä KNIGHT FIGHTIN voittoon?

Lisätietoja A+E Networks® -yhtiöstä
A+E Networks on palkittu maailmanlaajuinen mediayhtiö, jonka monipuoliseen kuluttajatarjontaan kuuluu niin televisiokanavia ja nettisivuja, kotivideoita ja -DVD:itä kuin pelejä ja opetusohjelmistojakin. A+E Networks koostuu seuraavista brändeistä: A&E®, Lifetime®, HISTORY®, LMN®, FYI™, H2™, A+E Studios™, HISTORY en Español™, Crime + Investigation™, Military HISTORY™, Lifetime Real Women®, A&E IndieFilms®, A+E Networks International®, A+E Networks Digital® ja A+E Networks Consumer Products™. A+E Networksin kanavat ja brändiohjelmisto saavuttaa yli 335 miljoonaa kotitaloutta 200:llä eri alueella. A+E Networks, LLC. on Disney-ABC Television Groupin ja Hearst Corporationin yhteisyritys.

Lisätietoja A+E Networks® UK -yhtiöstä
A+E Networks UK on A+E Networks® ja Sky -yhtiöiden yhteisyritys. Televisioyhtiö lähettää laadukkaita, mullistavia fakta- ja viihdekanavia kuten HISTORY®, Lifetime®, Crime + Investigation®, H2® ja BLAZE®. A+E Networks UK aloitti toimintansa marraskuussa 1995, ja yhtiöllä on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän. Yhtiöllä on toimistot Lontoossa, Varsovassa, Kööpenhamina, Amsterdam ja Johannesburg.

A+E Networks UK on televisioyhtiö, joka omistaa laadukkaita ja uraauurtavia fakta- ja viihdekanavia. Pohjoismaissa näitä kanavia ovat The HISTORY Channel, The HISTORY Channel HD, HISTORY2 ja HISTORY2 HD. Kanavilla ohjelmaa lähetetään ympäri vuorokauden ja kaikki ohjelmat on tekstitetty paikallisilla kielillä. Yhtiö on yhdysvaltalaisen A+E Networksin ja brittiläisen Sky:n yhteisprojekti, jolla on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän.