Jesus: His Life

HISTORY OHJELMATIEDOT HUHTIKUU 2019

Jeesus Kristuksen huikea elämä aivan uudella tavalla kerrottuna. Jokaisessa jaksossa on jonkun Jeesukselle läheisen ihmisen näkökulma: Joosef, Johannes Kastaja, Neitsyt Maria, Kaifas, Juudas Iskariot, Pontius Pilatus, Magdalan Maria ja Pietari. Jokainen näistä hahmoista opastaa katsojat läpi Jeesuksen tunteikkaan elämän. Sarjassa on niin käsikirjoitettua draamaa kuin dokumentaarisia haastatteluja historiantutkijoiden ja hengellisten johtajien kanssa. Jeesus syntyy maailmaan täynnä kuninkaita, messiaita, vallankumouksellisia, sotilaita ja valtataisteluja, kun Rooman imperiumi on suurimmillaan. Jesus: His Life heittää katsojat dramaattiseen maailmaan ja kertoo historian mahtavimman tarinan.

Lisätietoja A+E Networks® -yhtiöstä
A+E Networks on palkittu maailmanlaajuinen mediayhtiö, jonka monipuoliseen kuluttajatarjontaan kuuluu niin televisiokanavia ja nettisivuja, kotivideoita ja -DVD:itä kuin pelejä ja opetusohjelmistojakin. A+E Networks koostuu seuraavista brändeistä: A&E®, Lifetime®, HISTORY®, LMN®, FYI™, H2™, A+E Studios™, HISTORY en Español™, Crime + Investigation™, Military HISTORY™, Lifetime Real Women®, A&E IndieFilms®, A+E Networks International®, A+E Networks Digital® ja A+E Networks Consumer Products™. A+E Networksin kanavat ja brändiohjelmisto saavuttaa yli 335 miljoonaa kotitaloutta 200:llä eri alueella. A+E Networks, LLC. on Disney-ABC Television Groupin ja Hearst Corporationin yhteisyritys.

Lisätietoja A+E Networks® UK -yhtiöstä
A+E Networks UK on A+E Networks® ja Sky -yhtiöiden yhteisyritys. Televisioyhtiö lähettää laadukkaita, mullistavia fakta- ja viihdekanavia kuten HISTORY®, Lifetime®, Crime + Investigation®, H2® ja BLAZE®. A+E Networks UK aloitti toimintansa marraskuussa 1995, ja yhtiöllä on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän. Yhtiöllä on toimistot Lontoossa, Varsovassa, Kööpenhamina, Amsterdam ja Johannesburg.

A+E Networks UK on televisioyhtiö, joka omistaa laadukkaita ja uraauurtavia fakta- ja viihdekanavia. Pohjoismaissa näitä kanavia ovat The HISTORY Channel, The HISTORY Channel HD, HISTORY2 ja HISTORY2 HD. Kanavilla ohjelmaa lähetetään ympäri vuorokauden ja kaikki ohjelmat on tekstitetty paikallisilla kielillä. Yhtiö on yhdysvaltalaisen A+E Networksin ja brittiläisen Sky:n yhteisprojekti, jolla on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän.