LVIA-projektipäällikkö Jukka Järvinen työskentelee tällä hetkellä Helsingin Olympiastadionin työmaalla. ”Meillä on täällä mahtava porukka töissä”, Jukka kehuu.

Joka päivä on kiva tulla töihin

LVIA-projektipäällikkö Jukka Järvinen aloitti uransa Arella 14 vuotta sitten työharjoittelijana. Tällä hetkellä hän työskentelee Helsingin Olympiastadionin työmaalla LVIA-projektipäällikkönä. Häntä innostavat projektiluontoinen työ ja mukavat työkaverit. Tutustu alta Jukan uratarinaan.

Opiskelin LVI-insinööriksi ja osana opintojani tulin Arelle työharjoitteluun vuonna 2004. Työskentelin putkipuolella. Työharjoittelu sujui hyvin ja jäin Arelle projektinhoitajaksi.

Vuonna 2006 valmistuin ja jatkoin ensin putkipuolen projektipäällikkönä, sitten IV-yksikön päällikkönä, LVI-yksikön päällikkönä nyt LVIA-projektipäällikkönä. Olen iloinen siitä, että olen saanut Arella tehdä monipuolisesti erilaisia tehtäviä sekä mahdollisuuksia kehittyä urallani. Kehittymistäni on tuettu muun muassa coachingin avulla.

Tykkään nykyisen työni projektiluontoisuudesta ja siitä, että saan olla tekemisissä monenlaisten yhteistyökumppanien kanssa. Työni projektipäällikkönä on ihmisläheistä, vaikka toki nautin myös tekniikan parissa työskentelystä. Työmaalla vastuullani on projektikokonaisuus. Vastaan siitä, että hommat tulevat valmiiksi, mutta huolehdin myös alaisteni hyvinvoinnista ja että kaikilla on hyvä fiilis.

Olympiastadionin työmaalla meillä on ihan huippuporukka. Hain tänne töihin, koska ajattelin, että kadun jos en tee sitä. Minulla on hyviä muistoja Olympiastadionista, sillä kävin täällä lapsena painikoulussa.

Vapaa-ajallani vietän aikaa vaimoni ja kahden lapseni kanssa. Olemme kovia mökkeilijöitä. Harrastan myös brasilialaista jujutsua.”