Tampereen Vuorekseen ja Helsingin Kruunuvuorenrantaan valmistunut yhteensä 182 uutta asuntoa

Elokuun viimeisellä viikolla valmistui yhteensä kolme Avain Yhtiöiden uudiskohdetta Helsingin Kruunuvuorenrantaan sekä Tampereen Vuorekseen. Helsinkiin valmistui 49 asumisoikeusasuntoa ja Tampereelle 78 asumisoikeusasuntoa sekä 55 vuokra-asuntoa.

Asumisoikeuskohde Helsingin Kruunu valmistui Helsingin Kruunuvuorenrannan merelliseen ja luonnonläheiseen kaupunginosaan. Kohde sopii erityisen hyvin senioriasukkaille, mutta myös nuoremmille ja perheille. Kruunun pienimmät asunnot ovat 41 neliön saunattomia kaksioita ja suurimmat 89 neliön neljän huoneen huoneistoja. Asunnot ovat nykyaikaisia ja laadukkaasti viimeisteltyjä, niissä on muun muassa sälekaihtimet, keraaminen liesi ja astianpesukone vakiovarusteina. Rakennuksen seitsemänteen kerrokseen tuli asukkaiden käyttöön viihtyisä saunaosasto vilvoittelualueineen.

Luonnonläheiseen Vuoreksen pikkukaupunkimiljööseen valmistuivat asumisoikeuskohde Tampereen Koukkuranta ja vuokrakohde Tampereen Kotiranta. Molemmissa kohteissa on nykyaikaiset asumisen ratkaisut, jotka tarjoavat vaihtoehdon monenlaiseen elämäntilanteeseen. Asumisoikeuskohteesta löytyy erikokoisia rivi- sekä kerrostaloasuntoja ja vuokrakohteesta kerrostaloyksiöitä, -kaksioita ja -kolmioita. Tasokkaasti varustelluissa asunnoissa on laminaattilattia, astianpesukone, parvekelasitus, sälekaihtimet ja keraaminen liesi.

• avain vuokra