Caroline Hordvik, Azets Consultingin toimitusjohtaja ja Runar Leite, Azets Norjan toimitusjohtaja

Azets haastaa Norjan konsulttimarkkinaa

Azets vahvistaa advisory- ja konsultointitarjontaansa Norjassa ja kansainvälisesti. Tavoitteena on laajentaa yrityksen konsultointibisneksen markkinaosuutta.

“Tulemme haastamaan Big Four -yritykset markkinassa”, kertoo Caroline Hordvik, uuden Azets Consultingin toimitusjohtaja.

Azets Consulting on kansainvälinen advisory- ja konsultointipalveluiden tuottaja. Caroline Hordvikin johdolla se tarjoaa tuoretta lähestymistapaa advisory-palveluiden markkinaan. Aiemmin Azets Consulting tunnettiin nimellä Karabingruppen. Uutta ei ole ainoastaan omistuspohja ja nimi vaan myös näkökulma ja tapa toimia: dynaaminen ja matala organisaatio ja intohimo muuttaa alaa.

“Autamme asiakkaitamme luomaan etumatkaa filosofiamme mukaisesti. Konsulttimme ovat asiakkaita lähellä, responsiivisia ja ratkaisukeskeisiä. Suosimme joustavuutta ja olemme onnistuneet saamaan mukaan parhaat osaajat”, Caroline Hordvik iloitsee.

“Strategiamme on selkeä: yhdistää syväosaaminen progressiiviseen lähestymistapaan ja tukea asiakkaita jokaisessa kasvun vaiheessa”, kertoo Runar Leite, Norjan Azetsin toimitusjohtaja.

Azets Consultingin tarjoaa konsultointi- ja advisory-palveluita seuraavilla alueilla:

• CFO Advisory
  • Corporate Finance
  • Transformation, Digitalisation & Strategy
  • Customer Insight & Design
  • People, Culture & Organisation.

Median yhteyshenkilöt:

Sara Aadnesen, PR and communications manager, sara.aadnesen@azets.com, +47 90600759

Shaun Staff, Group head of external communications, shaun.staff@azets.co.uk, +44 7515 789 306

Caroline Hordvik, managing director Azets Consulting, caroline.hordvik@azets.com, +47 95720397

Runar Leite, managing director of Azets Norway, runar.leite@azets.com, +47 47202047