Runar Leite, Azetsin Norjan toimitusjohtaja, Knut Haugerud, kaikkien ostettujen yritysten hallitusten puheenjohtaja, Magnus Haugerud, Saga Regnskap Hønefoss AS:n toimitusjohtaja ja Fredrik S. Gulbrandsen, Azetsin Norjan pk-liiketoimintajohtaja.

Azets ostaa tilitoimistoja Norjassa

Azets ostaa Norjassa Saga Regnskap Hønefoss, Saga Entreprenør Regnskap-, Sørum Økonomi-, Duit AS, Saga Consult AS- ja Saga Regnskap Tønsberg -tilitoimistot. Kaupan myötä Azets vahvistaa tarjontaansa hammaslääkäreille, kiinteistövälittäjille ja urakoitsijoille.

Yrityskauppa kattaa kaikki Hønefossissa, Tønsbergissa ja Sørumissa sijaitsevien toimistojen palvelut, työntekijät ja asiakkaat. Ostettujen yritysten vuosittainen liikevaihto tulee olemaan arviolta noin 100 miljoonaa Norjan kruunua vuonna 2023. Osana yrityskauppaa Azetsin palvelukseen siirtyy 90 työntekijää.

“Olemme iloisia kaupan toteutumisesti erityisesti, koska jaamme ostettujen yritysten kanssa saman arvomaailman. Ostetuilla yrityksillä on vakaa jalansija markkinassa ja alueilla, joilla ne toimivat. He jakavat kanssamme yhteisen intohimon kasvuun ja laadukkaaseen asiakaspalveluun”, sanoo Runar Leite, Azetsin Norjan toimitusjohtaja.

Knut Haugerud, ostettujen yritysten hallitusten puheenjohtaja ja Magnus Haugerud, Saga Regnskap Hønefoss AS:n toimitusjohtaja jatkavat:

”Tiimimme on innoissaan liittyessään osaksi Azetsia. Tämä on meille loistava mahdollisuus vahvistaa palvelutarjontaamme pk-kentässä ja tiimille päästä osaksi isompaa organisaatiota ja luoda asiakkaille lisäarvoa. Tarjoamme jatkossakin laadukkaita palveluita, ja kiinnostavia mahdollisuuksia avautuu osana kasvavaa yritystä niin asiakkaillemme kuin työntekijöillemmekin. Meille oli alusta saakka selvää, että Azetsin kulttuuri ja arvot vastaavat omiamme ja olemme varmoja, että tämä ratkaisu varmistaa tulevaisuuden kasvun.”

Fredrik S. Gulbrandsen, Azets Norjan pk-liiketoimintajohtaja, lisää:

”Toivotamme uudet kollegat lämpimästi tervetulleiksi Azetsille. Yrityskaupan myötä saamme organisaatiomme 90 huippuosaajaa, jotka jakavat kanssamme intohimon tuottaa erinomaista asiakaspalvelua. Odotamme innolla, mitä kaikkea saavutamme yhdessä tulevaisuudessa.”

Median yhteyshenkilöt:

Runar Leite, Managing Director Azets Norway, runar.leite@azets.com, +47 47202047

Sara Aadnesen, Nordic PR and Communication Manager, sara.aadnesen@azets.com,

Shaun Staff, Group Head of External Communications, shaun.staff@azets.co.uk