Nyt kuunneltavissa: Azets lanseeraa uuden Bang the Drum -podcastin

Nyt kuunneltavissa: Azets lanseeraa uuden Bang the Drum -podcastin

Azetsin uudessa Bang The Drum -podcastissa käsitellään erilaisia liiketoiminnan kasvuun ja haasteisiin liittyviä teemoja sekä tarjotaan käytännön neuvoja pk-yritysten päättäjille ja pk-yrityksissä työskenteleville.

Podcastin juontajana toimii Emma Sheppard, joka työskentelee freelance-toimittajana muun muassa The Guardianille, The Timesille sekä Financial Timesin Sifted-lehdelle. Englanninkielisen podcast-sarjan uusia jaksoja julkaistaan aina kolmen viikon välein.

Ensimmäisessä jaksossa perehdytään pk-yritysten kassavirran suojelemiseen keskellä maailmanlaajuisia taloushaasteita, jollaisia monet ovat tuskin koskaan kohdanneet. Toisessa jaksossa käydään läpi pk-yritysten käytettävissä olevia työkaluja ja teknologioita, joiden avulla yritykset voivat hallita talouttaan ja liiketoimintaansa.

Tulevissa jaksoissa käsitellään mm. monimuotoisuuden mukanaan tuomia myönteisiä vaikutuksia sekä sitä, miten työvoimaa voidaan vahvistaa ja erilaisia kulttuureja huomioida.

Bang The Drum -podcastin ensimmäinen jakso on nyt kuunneltavissa suurimmilla podcast-alustoilla, kuten Apple Podcastissa ja Spotifyssa.

Shaun Staff, Azets-konsernin viestintäjohtaja:

Työskentelemme päivittäin kunnianhimoisten yritysten ja niiden omistajien kanssa. Halusimme luoda sisältöä, josta kaikki pk-yritykset ja yrittäjiksi aikovat voivat hyötyä.

Bang The Drum -podcastissa käsitellään kattavasti liiketoiminnan haasteita ja tuodaan esiin yritysjohtajien oivalluksia, jotka voivat auttaa kuulijoita heidän omalla kasvutaipaleellaan.

Olemme ilahtuneita saadessamme toivottaa tervetulleeksi niin monta raskaan sarjan osaajaa Bang The Drum -podcastin vieraaksi arvostetun juontajamme, Emma Sheppardin, sekä ympäri Eurooppaa toimivien Azetsin asiantuntijoiden lisäksi.