Azets Group nimitti talousjohtajan

Azets Group nimitti talousjohtajan

Azets Group talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava kansainvälinen toimija, jolla on yli 7 000 työntekijää ja 120 000 asiakasta Isossa-Britanniassa ja Pohjoismaissa, on nimittänyt Beth Crosierin CFO:ksi.

Beth työskenteli PwC:llä 9 vuotta, joista kaksi viimeistä hän vietti San Joséssa, Kalifornian Piilaaksossa, joissa osallistui nykyaikaisen tilintarkastusohjelmiston kehittämiseen.

Lähdettyään PwC:ltä Beth kerrytti johtamiskokemusta kansainvälisissä teknologiayrityksissä Isossa-Britanniassa, Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa. Näitä yrityksiä ovat muun muassa The Sage Group, Just Eat ja Arm.

Talousjohtajan tehtävässään Azetsilla Beth keskittyy kasvun mahdollistamiseen ja arvon kasvattamiseen Azetsin nopeuttaessa strategiaansa kaksinkertaistaa tuottonsa seuraavan viiden vuoden aikana.

Bethin nimitys on Azetsin viimeisin johtotason nimitys, jota edelsi Jeremy Fearnleyn nimitys konsernin Head of M&A tammikuussa 2022. Yhdessä he ovat hoitaneet Azetsin seitsemän yritysostoa viimeisen kuuden kuukauden aikana Isossa-Britanniassa ja Pohjoismaissa.

Beth Crosier, Azets Groupin CFO sanoi: Olen iloinen voidessani palata taloushallinto- ja neuvontapalveluiden maailmaan varsinkin, kun Azets keskittyy tällä hetkellä voimakkaaseen kasvuun. Olen ylpeä lahjakkaiden neuvonantajiemme roolista yritysten toiminnan helpottamisessa, ja olen iloinen saadessani olla osa tiimiä, joka investoi teknologiaan parantaakseen ja innovoidakseen asiakkaillemme tarjoamaa palvelua.

Chris Horne, Azets Groupin CEO lisäsi: Olen iloinen, että Beth päätti tulla Azetsille. Bethin taloushallinnon sekä teknologiset taidot ja kokemus tuovat valtavasti lisäarvoa Azetsille, kun toteutamme kunnianhimoista kavustrategiaamme, jota vauhdittavat jatkuvat investoinnit henkilöstöömme, maantieteellinen kattavuus ja asiakaspalveluympäristöä muuttava teknologia."

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava kansainvälinen toimija, jolla on yli 7 000 työntekijää sekä yli 600 kumppania. Palvelemme 120 000 asiakasta Isossa-Britanniassa, Tanskassa, Virossa, Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Romaniassa. Autamme asiakkaitamme keskittymään

azets.fi