Azets on ostanut tanskalaisen Naver Ejendomsadministrationin

Azets on ostanut tanskalaisen Naver Ejendomsadministrationin

Azets-konserni on ostanut tanskalaisen Naver Ejendomsadministrationin. Hankinta vahvistaa edelleen Azetsin kiinteistöhallintapalveluja Pohjoismaissa.

Kauppa on Azetsin yhdeksäs yritysosto viimeisten yhdeksän kuukauden aikana, ja konserni jatkaa yritysostojen avulla kasvustrategiansa toteuttamista tavoitteenaan kaksinkertaistaa liikevaihto seuraavien viiden vuoden aikana kaikilla alueilla.

Azets vahvistaa näin asemaansa johtavana pk-yritysten puolestapuhujana. Viimeaikaisiin yrityshankintoihin kuuluvat myös Sandisons, Tait Walker, Garbutt & Elliott ja Inspire Accountants UK:ssa, Karabingruppen Norjassa, DanAccount ja KMD Perspektiv Tanskassa sekä Astala Isännöinti Suomessa.

Naver Ejendomsadministration toimipaikka sijaitsee Skibbyssä, Hornsherredissä. Yritys työllistää kymmenen henkilöä, ja sen asiakkaina on lähes sata asunto-osuuskuntaa, omistajayhdistystä, kiinteistöosakeyhtiötä ja pihayhdistystä sekä useita itsenäisiä vuokra- ja sijoituskiinteistöjä.

Azets osti Naver Ejendomsadministrationin yhteisomistajilta Dorte Mørk Mortensenilta ja Mogens Mortensenilta, jotka ovat suunnitelleet yrityksen tulevaisuutta siitä lähtien, kun he ostivat perustaja Bente Naverin osuuden yrityksestä vuonna 2017. Yrityskauppa tarjoaa turvallisen tulevaisuuden Naver Ejendomsadministrationin asiakkaille ja sen omalle sovellukselle FlatComille, joka takaa tehokkaan tiedonvaihdon asiakkaiden kanssa.

Mogens Mortensen: "Olemme usean vuoden ajan luoneet yritystä, jossa työntekijöistä on tullut perheenjäseniä ja jossa asiakkaistamme on tullut enemmän kuin asiakkaita. Päätös siitä, kuka jatkaa elämäntyötämme, on siksi suuri. Kemia Azetsin kanssa oli hyvä heti ensimmäisestä tapaamisesta lähtien – ja he olivat samoilla linjoilla keskeisistä arvoistamme: ammattimainen asiakaspalvelu, läsnäolo, sitoutuminen asiakkaisiin ja työntekijöiden hyvät työolot. Yrityskaupan myötä annamme työntekijöillemme mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen houkuttelevassa asiantuntijaympäristössä 300 lahjakkaan kollegan rinnalla."

Kaikille Naver Ejendomsadministrationin työntekijöille on tarjottu töitä Azetsilta, jonka Tanskan-pääkonttori sijaitsee Herlevissä ja hoitaa palkanlaskentaan, kirjanpitoon ja henkilöstöhallintoon liittyviä tehtäviä sekä yksityisille että julkisille asiakkaille.

Azetsin konsernijohtaja Chris Horne: "Tämä on viimeisin strateginen yrityskauppa ennakoivassa sulautumis- ja yritysosto-ohjelmassamme, ja olen iloinen voidessani toivottaa Naver Ejendomsadministrationin ja uudet kollegamme tervetulleiksi konserniin. Haluamme työskennellä sellaisten ihmisten kanssa, jotka jakavat visiomme. Naver Ejendomsadministrationissa näemme monia meille tärkeitä arvoja, jotka liittyvät kykyjen kehittämiseen ja palvelun huippuosaamiseen, ja teemme kovasti töitä sen erinomaisen maineen säilyttämiseksi, jonka Naver Ejendomsadministration on rakentanut viimeisten 20 vuoden aikana."

Azetsin Tanskan toimitusjohtaja June Mejlgaard Jensen: "Ymmärrämme, että hyvä työympäristö johtaa suoraan laadukkaaseen asiakaspalveluun. Ja tiedämme, miten paljon asiakkaat arvostavat sitä, että heitä palvelevat aina samat konsultit ja neuvonantajat. Siksi Naverin asiakkaat ja työntekijät voivat luottaa, että toiminta jatkuu entiseen tapaan."

www.azets.com

Mediakontakti:

Shaun Staff, Group Head of External Communications

shaun.staff@azets.co.uk

Kategoriat

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava kansainvälinen toimija, jolla on yli 7 000 työntekijää sekä yli 600 kumppania. Palvelemme 120 000 asiakasta Isossa-Britanniassa, Tanskassa, Virossa, Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Romaniassa. Autamme asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

azets.fi

azets.com