June Mejlgaard Jensen, Managing Director Azets Sweden & Azets Denmark and Fredrik Thorell, Managing Director Thorell Revision.

Azets vahvistaa tarjontaansa Ruotsissa

Azets ostaa Thorell Revision -tilitoimiston Ruotsissa

Kaupan kohteena ovat Thorell Revision AB:n ja Thorell Revision i Linköping AB:n talous- ja palkkapalvelut pk-yrityksille, franchising-yrityksille ja kiinteistöyhtiöille sekä näihin liiketoimintoihin liittyvä henkilöstö ja asiakkaat.

Kaupan myötä Azetsilla siirtyy 50 työntekijää Tukholmassa, Linköpingissä, Norrköpingissä ja Söderköpingissä. Liiketoimintakaupan suunniteltu täytäntöönpanon ajankohta on 1.11.2023.

"Yrityskauppa vahvistaa liiketoimintaamme ja asemaamme Ruotsin markkinoilla entisestään," kertoo Ruotsin Azetsin toimitusjohtaja June Mejlgaard Jensen, ja jatkaa:

"Azets palvelee Ruotsissa franchising- ja kiinteistöyhtiöitä, ja yrityskaupan myötä tämä osa-alue voimistuu vielä merkittävästi, kun laajennamme palvelujamme myös pienille ja keskisuurille yrityksille. Ostetulla yrityksellä vahva jalansija markkinassa niillä maantieteellisillä alueilla, joilla se toimii. Henkilöstön asiantuntemus ja erikoisosaaminen on vaikuttavaa."

Fredrik Thorell, Thorell Revisionin toimitusjohtaja, sanoo:

"Olemme erittäin innoissamme yrityskaupasta. Tämä on loistava tilaisuus vahvistaa palvelujamme, ja samalla voimme tarjota taitaville työntekijöillemme mahdollisuuden liittyä mukaan kansainväliseen yritykseen, joka luo entistä enemmän arvoa asiakkaille. Jatkamme laadukasta työtä ja takaamme asiakkaillemme korkean palvelutason osana kasvavaa yritystä, joka tarjoaa uusia, kiinnostavia mahdollisuuksia asiakkaillemme ja henkilökunnallemme. Olemme varmoja, että tämä on paras ratkaisu kasvupolullamme.”

Mediakontaktit:

June Mejlgaard Jensen, Managing Director Azets Sweden and Denmark, june.mejlgaard.jensen@azets.com +45 40 11 02 96

Helena Malmstrøm, Marketing Manager Sweden, helena.malmstrom@azets.com +46 709796101

Sara Aadnesen, Nordic PR and Communication Manager, sara.aadnesen@azets.com

Shaun Staff, Group Head of External Communications, shaun.staff@azets.co.uk
+44 (0)7515 789 306

Fredrik Thorell, Managing Director Thorell Revision, fredrik@thorell-revision.se, tel +46 708-36 48 92

Kategoriat

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava kansainvälinen toimija, jolla on yli 7 000 työntekijää sekä yli 600 kumppania. Palvelemme 120 000 asiakasta Isossa-Britanniassa, Irlannissa Tanskassa, Virossa, Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Romaniassa. Autamme asiakkaitamme keskittymään

azets.fi