Isännöitsijätoimisto Jarmo Rantamäki Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi Mika Laakkonen

Helsingin kantakaupungin arvokiinteistöjen isännöintiin keskittyneen Isännöitsijätoimisto Jarmo Rantamäki Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty 5.2.2020 alkaen Mika Laakkonen. Mika Laakkonen siirtyy tehtävään Realia Isännöinti Oy:stä. Mikalla on pitkä kokemus isännöintipalveluista sekä niiden kehittämisestä ja johtamisesta.

Yrityksen nykyinen toimitusjohtaja Jarmo Rantamäki siirtyy eläkkeelle kevään 2020 aikana. ”Takana on pitkä rupeama isännöintipalveluiden parissa. Isännöinti Rantamäestä on vuosien varrella kehittynyt alan arvostettu ja luotettava toimija. Nyt on luonteva hetki siirtää vetovastuu Mikalle”, toteaa Jarmo.

”Siirryn innostuneena uuteen tehtävään. Asiakas- ja henkilöstökokemuksen kehittäminen, teknologian hyödyntäminen sekä liiketoiminnan kasvattaminen ovat lähellä sydäntäni. Yrityksen liiketoiminta on vankalla pohjalla ja yhdessä osaavan henkilöstön ja tyytyväisten asiakkaiden kanssa on hyvä lähteä rakentamaan yhteistä tulevaisuutta ja kehittämään palveluita edelleen”, kertoo Mika Laakkonen.

Lisätietoja antaa:

Jarmo Rantamäki, puh. 0500 602 315, email jarmo.rantamaki@rantamaki.com

Isännöitsijätoimisto Jarmo Rantamäki Oy:

Isännöinti Rantamäki on vuonna 2000 perustettu isännöitsijätoimisto, joka on keskittynyt Helsingin kantakaupungin arvokiinteistöjen isännöintiin. Täyden palvelun isännöitsijätoimistona Rantamäen palvelutarjonta kattaa kaikki isännöinnin prosessit eli taloyhtiöiden isännöinnin, taloushallinnon, teknisen isännöinnin, kulutusseurannan, korjaushankkeiden projektinjohdon sekä taloyhtiön tavoiteohjelman laatimisen ja seurannan. Yrityksen tavoitteena on tuottaa osakkaille ja kiinteistön käyttäjille sujuvaa ja viihtyisää asumista sekä kohottaa asuntojen ja kiinteistöjen arvoa. www.rantamaki.com. Isännöitsijätoimisto Jarmo Rantamäki Oy on osa Azets-konsernia.