Bjelin esittelee Kevätmessuilla innovatiivisia lattiapäällysteitä

Bjelin esittelee Kevätmessuilla innovatiivisia lattiapäällysteitä

Bjelin osallistuu 21.-24.3.2024 kevään suurimpaan sisustustapahtumaan Kevätmessuille, joilla yritys esittelee uraauurtavia innovatiivisia lattiapäällysteitä.

Kevätmessut aloittaa kevään sisustussesongin Suomessa. Tämän vuoden ympäristöystävällisen rakentamisen teeman mukaisesti Bjelin esittelee vastuullisesti valmistetun kovetetun Woodura puulattiansa. Välinge Innovationin Woodura®-pinnankovetusteknologian ansiosta 100 % aidot puulattiat valmistetaan käyttämällä vain kymmenesosaa puusta verrattuna perinteisen lautaparketin valmistukseen.
Kuitenkin nämä kovetetut lattiat ovat kolme kertaa kovempia kuin perinteiset puulattiat.

Näitä kosteutta ja painumia kestäviä kovetettuja puulattioita valmistetaan useissa skandinaavisissa väreissä ja uusina kokoina. Ylellisten XL- ja XXL-kokojen lisäksi mallistoomme ovat tulleet Small-, Medium- ja Large-kokoiset lankut.

"Tämä on meille mukavaa aikaa vuodesta, kun pääsemme Kevät-messuille esittelemään poikkeuksellisen kestävät kovetetut puulattiamme", sanoo Bjelin Finlandin maajohtaja Tina Hämäläinen. "Tavoitteenamme on auttaa suunnittelijoita ja asiakkaita luomaan inspiroivia ja fiksusti suunniteltuja tiloja, jotka kestävät sukupolvien ajan."

Bjelinin kovetetut puulattiat on helppo ja nopea asentaa mullistavan 5G Dry®-lukkopontin ansiosta. Tämän tytäryrityksemme Välinge Innovationin kehittämän vedenkestävän lukkopontin ansiosta lautojen saumoista tulee vesitiiviit eikä kosteus pääse lautojen saumojen läpi vahingoittamaan aluslattiaa.

Tapaa Bjelin-tiimimme osastolla 3e20.

Aiheet

Bjelin on osa ruotsalaista perheomisteista Pervanovo-yritysryhmää, jonka keskuspaikka on Vikenissä Etelä-Ruotsissa ja jolla on huippuluokan tuotantolaitokset Kroatiassa. Konsernilla on 2200 työntekijää ja sen vuosittainen liikevaihto on 200 miljoonaa euroa. Bjelinin perustajat keksivät maailman ensimmäisen laminaattilattian 1970-luvun loppupuolella Perstorpin aikoinaan ja 1990-luvulla innovatiivisen lukkoponttilattian, joka on nykyisin konsernin päätuotelinja. Bjelinin maailmanlaajuinen myyntiorganisaatio markkinoi tällä hetkellä konsernin viimeisintä vihreätä lattiainnovaatiota, kovetettua puuta, joka on teknologia, jonka avulla voidaan valmistaa kestäviä ja luontoystävällisiä lattioita. Woodura®-teknologian avulla valmistettu kovetettu puu on konsernin tuotekehitysyrityksen, Välinge Innovation AB:n patentoima keksintö, www.bjelin.com

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing +46 42 456 9496

Reinventing the flooring market - uudistamme lattiamarkkinan