XL-kokoinen Bjelin-lattialankku verrattuna uusimpaan kokoon Small.

Bjelin lanseeraa Small-kokoiset lankut

Bjelin on tuonut markkinoille edistyksellisen ja monikäyttöisen pienemmän lankkukoon kovetettujen puulattioiden mallistoonsa. Hyvännäköinen, helppo käsitellä ja ihanteellinen sekä asuin- että julkisiin tiloihin. Uusi koko Small on täynnä käänteentekevää teknologiaa.

Aiemmin tänä vuonna Bjelin julkaisi uudistuneen 3.0-malliston, jossa on uusia värejä ja teknologioita sekä uusi Medium-lankkukoko. Uudet lyhyemmät puolen lankun mittaiset lankut, joiden mitat ovat 1 170 x 151 x 9,2 mm, sopivat helposti autoon ja hissiin.

Niiden ansiosta voi myös päästää luovuutensa valloilleen ja ne täydentävät hienosti pidempien ja leveämpien lankkulattioiden mallistoa.

"Uusi koko maksimoi puunkäytön ja vähentää jätettä", sanoo Hannes Lindblom, Bjelinin myynti- ja markkinointijohtaja. "Esteettiseltä kannalta katsottuna uskomme kykyyn mukauttaa ja optimoida tilankäyttöä. Uudet pienemmät lankut heijastavat sitoutumistamme tehokkuuteen, joustavuuteen ja kestävään kehitykseen.”

Small-kokoiset lankut on pintakäsitely Pro-mattalakalla, joka on Bjelinin paras lakka tähän mennessä. Erittäin kestävä pinta tekee lattiasta helppohoitoisen ja suojaa sitä tahroilta, joten se sopii erinomaisesti kovan käytön kohteisiin, kuten hotelleihin, ravintoloihin, toimistoihin ja kauppaliikkeisiin – tai kodin eteistiloihin.

Vedenkestävällä 5G® Dry™ -lukkoponttijärjestelmällä varustetut lattiat on nopea ja helppo asentaa eikä asennuksessa tarvita liimaa, nauloja tai tiivisteitä. Vesitiivis pontti estää veden pääsyn saumojen läpi eikä aluslattia pääse vaurioitumaan.

Bjelinin suosituissa kovetetuissa puulattioissa on patentoitu Woodura®-teknologia, joka on korkealaatuinen tapa tuottaa 100 %:sti aitoja puulattioita, jotka ovat kolme kertaa lujempia ja kolhuja kestävämpiä. Tämän teknologian avulla kustakin tukista pystytään valmistamaan kymmenen kertaa enemmän lattiaa. Bjelinin lattioihin sisältyvät teknologiat on kehittänyt Bjelinin tytäryritys Välinge Innovation.

Bjelin kertoo lisää uutisia yrityksen liiketoiminnan jatkaessa kasvamistaan.

Aiheet

Bjelin on osa ruotsalaista perheomisteista Pervanovo-yritysryhmää, jonka keskuspaikka on Vikenissä Etelä-Ruotsissa ja jolla on huippuluokan tuotantolaitokset Kroatiassa. Konsernilla on 2200 työntekijää ja sen vuosittainen liikevaihto on 200 miljoonaa euroa. Bjelinin perustajat keksivät maailman ensimmäisen laminaattilattian 1970-luvun loppupuolella Perstorpin aikoinaan ja 1990-luvulla innovatiivisen lukkoponttilattian, joka on nykyisin konsernin päätuotelinja. Bjelinin maailmanlaajuinen myyntiorganisaatio markkinoi tällä hetkellä konsernin viimeisintä vihreätä lattiainnovaatiota, kovetettua puuta, joka on teknologia, jonka avulla voidaan valmistaa kestäviä ja luontoystävällisiä lattioita. Woodura®-teknologian avulla valmistettu kovetettu puu on konsernin tuotekehitysyrityksen, Välinge Innovation AB:n patentoima keksintö,  www.bjelin.com

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing +46 42 456 9496

Reinventing the flooring market - uudistamme lattiamarkkinan