Bjelin lanseeraa upean Contrast-malliston

Bjelin lanseeraa upean Contrast-malliston

Bjelin lanseeraa huolella valikoidun Contrast Collection -malliston, joka kunnioittaa kuuluisan Spačvan tammen erityisominaisuuksia. Uusi, eloisa kovetettu puulattiamallisto syntyi teknologiaa ja ajatonta käsityötaitoa yhdistämällä ja sopii niin asuin- kuin kovan kulutuksenkin julkitiloihin.

“Huomasimme, että voimme luoda dynaamisemman lattian hyödyntämällä olemassa olevia värejämme ja luomalla jyrkkiä kontrasteja", sanoo Emanuel Lidberg, Bjelinin suunnittelujohtaja. "Skandinaavishenkiseen väripalettiimme pohjautuva Contrast Collection tuo uutta ilmettä ja sulautuu harmonisesti kovetettujen puulattioidemme 3.0 -mallistoon."

Bjelin on ollut edelläkävijä puun luonnollisen rakenteen parantamisessa Välinge Innovationin huippuluokan tuotekehittelyosaston ansiosta. Mullistavan puuta kovettavan Woodura™-teknologian ansiosta oli mahdollista käyttää yhdeksää tarkasti suunniteltua harjaa integroimaan kontrastivärisiä pigmenttejä saumattomasti laudan pintaan korostamaan tammen luonnollista puunsyykuviota.

Woodura tekee kovetetuista puulattioista kolme kertaa kovempia kuin perinteiset puulattiat, ja ne kestävät paremmin vettä ja kolhuja. Yhdistettyinä vesitiiviiseen 5G Dry™ -lukkoponttijärjestelmään nämä lattiat kestävät pitkään ja niissä on ylivertainen käyttöluokan 33 pro mattalakka – Bjelinin tähän mennessä kestävin.

Nämä eurooppalaisesta FSC-sertifioidusta puusta valmistetut lattiat ovat saatavilla XL-kokoisina Nature-lajitelmassa. Ne määrittelevät pelin uudelleen asuin- ja julkitilasuunnittelussa ja tuovat sisustukseen tyylikkään, innovaatioita täynnä olevan lisän.

Bjelin kertoo lisää uutisia yrityksemme jatkaessa liiketoimintansa kasvattamista.

Aiheet

Bjelin on osa ruotsalaista perheomisteista Pervanovo-yritysryhmää, jonka keskuspaikka on Vikenissä Etelä-Ruotsissa ja jolla on huippuluokan tuotantolaitokset Kroatiassa. Konsernilla on 2200 työntekijää ja sen vuosittainen liikevaihto on 200 miljoonaa euroa. Bjelinin perustajat keksivät maailman ensimmäisen laminaattilattian 1970-luvun loppupuolella Perstorpin aikoinaan ja 1990-luvulla innovatiivisen lukkoponttilattian, joka on nykyisin konsernin päätuotelinja. Bjelinin maailmanlaajuinen myyntiorganisaatio markkinoi tällä hetkellä konsernin viimeisintä vihreätä lattiainnovaatiota, kovetettua puuta, joka on teknologia, jonka avulla voidaan valmistaa kestäviä ja luontoystävällisiä lattioita. Woodura®-teknologian avulla valmistettu kovetettu puu on konsernin tuotekehitysyrityksen, Välinge Innovation AB:n patentoima keksintö, www.bjelin.com

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing +46 42 456 9496

Reinventing the flooring market - uudistamme lattiamarkkinan