Nikola Sunjic

Bjelin vahvistaa organisaatiotaan ja rekrytoi myyntijohtajan

Lattiavalmistaja Bjelin laajentaa toimintaansa Pohjoismaissa ja rekrytoi Pohjoismaiden markkinoille uuden myynti- ja markkinointijohtajan Nikola Sunjicin.

Toimintaansa laajentava lattiavalmistaja, jolla on tuotantoa Skånen Vikenissä sekä uusi pääkonttori ja ultramoderni logistiikkakeskus Helsingborgissa, jatkaa kasvuaan. Kasvusuunnitelmien mukaisesti yritysryhmä rakentaa parhaillaan Kroatiaan maailman suurinta puulattiatehdasta, ja kansainvälistä myyntiorganisaatiota ollaan muodostamassa.

Juuri rekrytoitu Nikola Sunjic on viimeksi toiminut nVentin pohjoismaisen myyntipäällikön tehtävässä. Nikolalla on vankka ammatillinen kokemus alalta ja paljon kokemusta myyntiorganisaatioiden johtamisesta ja myös aikaisempaa kokemusta vientimarkkinoilla toimimisesta.

- Odotan todella innolla työskentelyä Bjelinin kestävien puulattioiden parissa ja työn jatkamista Bjelinin brändin ja myynnin vahvistamiseksi Pohjoismaissa. Bjelinin modernit tuotteet ja ympäristöystävälliset valmistusmenetelmät ovat saaneet hyvän vastaanoton lattiamarkkinoilla asiakkaiden keskuudessa, jotka asettavat korkeat vaatimukset sekä ulkonäölle, laadulle että kestävyydelle, sanoo Nikola Sunjic, joka on Bjelinin myynti- ja markkinointijohtaja.

Bjelinin menestys perustuu pääasiassa innovatiiviseen vihreään lattiateknologiaan, kuten kovetettuun puuhun eli Woodura®-nimiseen teknologiaan, jonka on kehittänyt Bjelinin sisaryritys Välinge Innovation. Kovetetut puulattiat kestävät erittäin kovaa rasitusta ja niissä on uusin lukkoponttilattiatekniikka, joka tekee lattioista sekä kosteutta kestäviä että helppoja asentaa.

Lue lisää Bjelinin innovatiivisistä lattioista täältä https://bjelin.tiedottaa.fi/

Kategoriat

Bjelin on osa ruotsalaista perheomisteista Pervanovo-yritysryhmää, jonka keskuspaikka on Vikenissä Etelä-Ruotsissa ja jolla on huippuluokan tuotantolaitokset Kroatiassa. Konsernilla on 2200 työntekijää ja sen vuosittainen liikevaihto on 200 miljoonaa euroa. Bjelinin perustajat keksivät maailman ensimmäisen laminaattilattian 1970-luvun loppupuolella Perstorpin aikoinaan ja 1990-luvulla innovatiivisen lukkoponttilattian, joka on nykyisin konsernin päätuotelinja. Bjelinin maailmanlaajuinen myyntiorganisaatio markkinoi tällä hetkellä konsernin viimeisintä vihreätä lattiainnovaatiota, kovetettua puuta, joka on teknologia, jonka avulla voidaan valmistaa kestäviä ja luontoystävällisiä lattioita. Woodura®-teknologian avulla valmistettu kovetettu puu on konsernin tuotekehitysyrityksen, Välinge Innovation AB:n patentoima keksintö,  www.bjelin.com

Tiina Hämäläinen