Bjelinin kovetetut puulattiat palkittiin Yhdysvalloissa

Bjelinin kovetetut puulattiat palkittiin Yhdysvalloissa

Bjelinin kovetetut puulattiat on palkittu Yhdysvalloissa arvostetuilla Design Journal- ja Floor Covering News -palkinnoilla. Design Journalin Paras tuote 2023 -palkinto on tunnustus merkittäville kodin ja sisustuksen suunnitteluun liittyville tuotteille ja FCNnovation Award -palkinto uraauurtaville ideoille ja innovaatioille.

Aiemmin tänä vuonna Bjelinin kovetettu puulattia voitti Charlottehaven-nimisessä kohteessa myös julkitilakategorian FLOOR Trends & Installation Installation Award -palkinnon sekä parhaan kokonaistuotteen palkinnon kansainvälisessä TISE-pintamateriaalitapahtumassa.

"Olemme iloisia, että muut alan asiantuntijat ovat tunnustaneet nämä poikkeuksellisen kestävät puulattiat parhaiksi", sanoo Fredrik Alfredsson, Bjelinin globaalista myynnistä vastaava myyntijohtaja. "Yrityksemme on rakennettu innovaatioille, ja pyrimme jatkuvasti uusiin tapoi kehittää lattioita, jotka voivat kestää sukupolvien ajan."

Nämä skandinaavishenkiset lattiat on suunniteltu ja valmistettu Euroopassa käyttäen huipputeknologiaa ja korkealaatuista FSC-sertifioitua puuta Kroatian metsistä.
Uusin 3.0-mallisto lanseerattiin aiemmin tänä vuonna, ja siihen on tullut uusia värejä, kokoja ja teknologioita.

Bjelinin suositut kovetetut puulattiat valmistetaan patentoidulla korkealuokkaisella Woodura®-teknologialla, joka mahdollistaa 100 % aitojen ja kolme kertaa kovempien ja iskunkestävämpien puulattioiden valmistamisen. Tekniikka mahdollistaa myös sen, että jokaisesta puusta voidaan valmistaa kymmenkertaisen määrä lattiaa. Bjelinin lattioissa käytettävät teknologiat on kehittänyt Bjelinin tytäryritys Välinge Innovation.

Lattioissa on myös vedenkestävä 5G Dry® -lukkoponttijärjestelmä, jonka avulla lattioiden asentaminen on nopeaa ja helppoa ilman liimaa tai nauloja. Vedenpitävät lautojen saumat estävät vettä vuotamasta läpi ja vahingoittamasta aluslattiaa.

Bjelin kertoo lisää uutisia yrityksen kasvun jatkuessa.

Aiheet

Bjelin on osa ruotsalaista perheomisteista Pervanovo-yritysryhmää, jonka keskuspaikka on Vikenissä Etelä-Ruotsissa ja jolla on huippuluokan tuotantolaitokset Kroatiassa. Konsernilla on 2200 työntekijää ja sen vuosittainen liikevaihto on 200 miljoonaa euroa. Bjelinin perustajat keksivät maailman ensimmäisen laminaattilattian 1970-luvun loppupuolella Perstorpin aikoinaan ja 1990-luvulla innovatiivisen lukkoponttilattian, joka on nykyisin konsernin päätuotelinja. Bjelinin maailmanlaajuinen myyntiorganisaatio markkinoi tällä hetkellä konsernin viimeisintä vihreätä lattiainnovaatiota, kovetettua puuta, joka on teknologia, jonka avulla voidaan valmistaa kestäviä ja luontoystävällisiä lattioita. Woodura®-teknologian avulla valmistettu kovetettu puu on konsernin tuotekehitysyrityksen, Välinge Innovation AB:n patentoima keksintö, www.bjelin.com

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing +46 42 456 9496

Reinventing the flooring market - uudistamme lattiamarkkinan