BNI Gaala 2023 vitettiin Lahden Upseerikerhon Wanha Sode -talolla 3.2.2023

BNI Gaalassa juhlittiin huikeissa tunnelmissa ja palkittiin vuoden 2022 menestyjät

Perjantaina 3.2.2023 kokoonnuttiin juhlavissa tunnelmissa BNI Gaalaan Lahden Upseerikerhon Wanha Sode -talolle, jonne saapuikin edustava n. 170 hengen joukko liikekumppaneita, BNI- konsultteja ja muuta BNI-väkeä ympäri Suomen. Tilaisuus oli kaikille BNI-liikekumppaneille avoin ja VIP-vieraina tapahtumaan pääsivät osallistumaan Suomen BNI:n Gold Club Member -henkilöt sekä BNI-konsultit ja -lähettiläät.

Tilaisuudessa juhlistettiin upeassa tunnelmassa vuoden 2022 saavutuksia ja palkittiin viime vuoden BNI menestyjiä. Lisäksi gaalan puheenvuoroissa suunnattiin katseet tulevaisuuteen ja vuoden 2023 kasvun suuntaviivoihin sekä kuultiin inspiroivia BNI-tarinoita. Tilaisuus oli erinomainen mahdollisuus inspiroivaan yhdessäoloon, verkostoitumiseen aktiivisten liikekumppanien kanssa ja yhteiseen ilonpitoon. Vihdoin oli aika iloita, verkostoitua ja juhlia edellisvuoden saavutuksia ihan paikan päällä parin vuoden koronatauon jälkeen.

Historiallisia hetkiä ja kansainvälistä tunnelmaa

Gaalan lavalla nähtiin BNI:n pitkäaikainen operatiivinen johtaja Mikko Tukonen, joka palkittiin ansiokkaasta ja pitkäaikaisesta työstään BNI:ssä kuin myös uusi maajohtajamme Pasi Pasanen, joka otti vastaan maajohtajan pestin vuoden alussa ja vastaa nyt operatiivisesta toiminnasta Suomessa.

Tapahtumaan saatiin myös hieman kansainvälistä väriä, kun paikalla oli koko Skandinavian BNI:tä johtava Gunnar Selheden ja kunniavieraana myös Viron BNI maajohtaja Vallo Arumäe. Lisäksi saimme kuulla BNI Global Power Teamin puheenjohtajan Petri Kiurun lyhyen esittelyn tästä BNI:n kansainvälisimmästä ja globaalisti toimivasta BNI Power -tiimistä.

Vuoden 2022 menestyjien palkitseminen

Gaalaillan aikana palkittiin myös vuoden 2022 BNI-menestyjät. Vuoden 2022 Suomen parhaan liikekumppanin palkinnon vei Suvi Nurme (House of The Good Feelings Oy) BNI Online Match Metropoli -ryhmästä. Suomen parhaana BNI-ryhmänä palkittiin viime vuoden tapaan, jo siis toista kertaa peräkkäin, BNI Tampere Alpha- ryhmä. Artikkelin lopusta löytyy TOP10 -listat molemmissa kategorioissa palkituista, sekä myös lista alueiden parhaina liikekumppaneina palkituista.

BNI Finland Hall of Fameen kolme uutta nimitystä

Suomen BNI:n Hall of Fame vahvistui illan aikana kolmella uudella edustajalla. Mika Vesilahti Turusta palkittiin BNI Elämäntyö -palkinnolla (BNI Lifetime Achievement Award). Lisäksi Marko Sairanen(Nelipyörä Oy) BNI Online Sisu uusimaa -ryhmästä ja Toni Veivo (Aroma Sense Finland Oy) BNI Tikkurila Vantaa -ryhmästä palkittiin siitä, että he kumpikin ovat tuoneet suosituksillaan muille liikekumppaneille 1 000 000 € edestä kauppaa.

Erityispalkinnot kehitystyöstä, johtamisesta ja tehokkaasta verkostoitumisesta

Tapahtumassa jaettiin myös neljä erityispalkintoa. BNI-konsultti Kirsi Heinonen BNI Lahti Eagle -ryhmästä sai BNI Developer 2022 -palkinnon. Liikekumppani Jesse Uitto (Domla Oy) BNI Tampere Alpha -ryhmästä sai BNI Leader 2022 -palkinnon. Ja BNI Networker 2022 -palkinnot jaettiin Tarja Miettiselle (Jobinno Oy) BNI Espoo Länsiväylä -ryhmästä sekä Janne Uotille (Luotone Oy) BNI Turku Tigers -ryhmästä.

Katsaus tulevaan ja vuoteen 2023

Vuonna 2023 BNI Suomi tulee panostamaan vahvaan kasvuun sekä perustamaan uusia bisnesryhmiä eri puolille Suomea. BNI:n uusi maajohtaja Pasi Pasanen etsii parhaillaan aktiivisesti uusia ryhmien vetäjiä, eli BNI-konsultteja kaikista eri alueiden suurimmista kaupungeista. Vinkit sopivista henkilöistä ovat myös tervetulleita!

Kiitokset yhteistyökumppaneille

Lämpimät kiitokset BNI Gaalan 2023 pääyhteistyökumppanille Plussa Suomelle sekä muille kumppaneillemme, jotka mahdollistivita upean gaalan toteutuksen!

BNI Gaala Yhteistyökumppanit:
Plussa Suomi,
Helmi Säästöpankki, Canncolor Sales, GDPR Tech, Teroprint – M&P Paino,
Design Kumina, Kangaspaino, Lahden Upseerikerho, Kukkakauppa Villiviini, Nelipyörä Oy, Juhlaviihde Mäntyset

BNI Gaala 2023, palkitut

Länsi-Uusimaa: Tarja Miettinen (Jobinno Oy) BNI Länsiväylä Espoo

Tampere: Jenni Pietarila (Kalevan Kello) BNI Tampere Alpha

Lahti – Hämeenlinna: Kari Rännäli (City-Rakentajat Oy) BNI Lahti Eagle

Kouvola – Lappeenranta – Mikkeli: Paula Tervolin (Tervolin Oy) BNI Kouvolan Komiat

Turku: Peter Hoffström (Brang Oy) BNI Turku Aura Å

Pori - Rauma - Vaasa: Kirsti Koskinen (Jabadabaduu Oy) BNI Pori Karhu

Jyväskylä – Kuopio – Joensuu: Arto Hakanen (Toivolan Vanha Piha ry) BNI Jyväskylä Jysäys