Clas Ohlson avasi uuden myymälän Tampereella

Clas Ohlson on tänään torstaina avannut uuden myymälän Tampereelle osoitteeseen Hämeenkatu 7. Uuden myymälän tupareita juhlittiin klo 9 alkaen jakamalla muun muassa 50 ensimmäiselle ostaneelle asiakkaalle yllätyskassillinen Clas Ohlsonin tuotteita.

”Valikoima on mietitty tarkkaan tamperelaisen ostajakunnan mukaan. Ja jos jotakin tuotetta valikoimastamme ei löydy, sen voi tilata verkkokaupasta myymälään tai suoraan kotiin. Meillä on nyt Tampereella kaksi uuden konseptin myymälää hyvillä sijainneilla, Hämeenkadulla ja Ratinassa”, kertoo myymäläpäällikkö Sami Välimäki.

Myymälän myyntipinta-ala on noin 700 m² ja se sijaitsee Hämeenkatu 7:ssä katutasossa. Vanha Hämeenkatu 11:ssä sijainnut myymälä on nyt suljettu, ja sen henkilökunta on siirtynyt uuteen myymälään.

Myymäläverkoston optimointi jatkuu

Clas Ohlson uudistaa toukokuussa alkaneella tilikaudella myymäläverkostoaan, ja seuraavana vuorossa on Jumbon myymälän uudistaminen kesäkuun lopussa uuden konseptin mukaiseksi ja palvelemaan verkkokauppaa entistä paremmin. Jumbon myymälästä toimitetaan pääkaupunkiseutulaisille verkkokaupan tilaukset saman päivän aikana suoraan kotiin. Syksyllä avataan lisäksi uusi myymälä Pasilan Triplaan ja Seinäjoen Ideaparkiin.

Clas Ohlson aloitti toimintansa postimyynnillä vuonna 1918 Taalainmaalla Ruotsissa. Nykypäivän Clas Ohlson on vähittäiskauppaketju, jolla on asiakkaita viidessä maassa, yli 5 000 työntekijää ja noin 8 miljardin ruotsin kruunun liikevaihto. Paljon on tapahtunut vuosien varrella, mutta yksi asia on pysynyt samanlaisena alusta asti: Haluamme joka päivä auttaa ja innostaa ihmisiä parantamaan arkeaan tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan. Suomessa Clas Ohlsonilla on 42 myymälää ja verkkokauppa. Lue lisää meistä ja siitä, kuinka intohimoisesti suhtaudumme elämisen helpottamiseen kaikenlaisissa kodeissa osoitteesta yritys.clasohlson.fi.