Dermarome on ranskalaisen premium-brändin BY TERRYn uusi maahantuoja

Maaliskuusta 2023 lähtien Dermarome on eksklusiivisen kauneusbrändin BY TERRYn maahantuoja Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa. BY TERRYn valikoima koostuu korkealaatuisista meikki- ja ihonhoitotuotteista.

Ranskalainen perustaja Terry de Gunzburg on alan ikoni ja omistanut viimeiset 35 vuotta innovatiiviselle tuotekehitykselle - vuodesta 1998 lähtien omalla nimellään. BY TERRY -brändin myydyimpiin tuotteisiin kuuluu uraauurtava Hyaluronic Hydra Powder - markkinoiden ensimmäinen puuterituote, joka sisältää hyaluronihappoa, ja Baum de Rose Lip Balm, palkittu kulttituote, joka kosteuttaa kaikkea huulista kynsinauhoihin. Näemme brändissä suurta potentiaalia ja haluamme lanseerata BY TERRY kivijalkaliikkeiden lisäksi verkkokauppoihin.

”Tuntuu fantastiselta vahvistaa brändiportfoliotamme klassisella ranskalaisella premium-brändillä, joka tunnetaan ennen kaikkea hienosta laadustaan. BY TERRYllä on suuri kysyntä markkinoilla, ja me Dermaromella olemme niin iloisia, että tuotemerkki tulee olemaan saatavilla yhä useammalle kuluttajalle leveämmän jakelun myötä.” Erika Bennerholt, toimitusjohtaja Dermarome

Terry de Gunzburg laittaa aina persoonallisen kosketuksensa tuotteisiinsa, ja suuri osa hänen vuosiensa varrella luomistaan tuotteista on vertaansa vailla markkinoilla. BY TERRYn innovatiiviset ja monikäyttöiset tuotteet sisältävät ihoa hoitavia ja kirkastavia ominaisuuksia, ja Terryn kiehtovuus valoa heijastaviin pigmentteihin alkoi, kun hän kehitti Touche Éclat -peitevoiteen - yhden maailman tunnetuimmista meikkituotteista - alkuvuosinaan tuotekehittäjänä Yves Saint Laurent Beautyllä. Laadun ja ainutlaatuisten koostumusten ansiosta BY TERRY on meikkitaiteilijoiden ja kauneustoimittajien sekä kaikenikäisten kuluttajien rakastama.

”BY TERRYn lanseerauksesta lähtien olen pyrkinyt luomaan monikäyttöisiä tuotteita, jotka sopivat kaikenikäisille moderneille ihmisille, joilla on korkeat laatuvaatimukset - ja juuri näistä ominaisuuksista brändi nyt tunnetaan. Olen erittäin iloinen, että aloitamme nyt yhteistyön Dermaromen kanssa, ja me BY TERRYllä haluamme solmia vahvan yhteistyön tehdessämme tuotemerkin saatavuuden helpommaksi Pohjoismaissa.” Terry de Gunzburg, perustaja BY TERRY

Dermaromesta yrityksenä
Yli 30 vuoden kokemuksella kauneusalalta Dermarome edustaa 22 kansainvälistä brändiä ja työskentelee tasaisen kasvun eteen yhdessä kumppaneidemme kanssa. Dermarome on osa pohjoismaista konserniamme, Dermanordicia, joka on Pohjoismaiden johtava ammattikosmetiikan, ihon-, hiustenhoidon-, meikkien- ja tuoksujen maahantuoja.

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• ihonhoito
  • meikki
  • by terry

Dermarome on ihonhoidon-, meikkien ja tuoksujen maahantuoja Pohjoismaissa. Tuotevalikoimaamme sisältyy tarkkaan valikoidut ammattimaiset tuotemerkit; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Murad, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, LOVA SKIN ja N.C.P.

Yli 30 vuoden kokemuksella pyrimme jatkuvasti kehittämään osaamistamme ja jatkamaan kasvuamme. Suhtaudumme intohimoisesti työhömme, ja olemme iloisia voidessamme jakaa ammattitaitoa ja osaamista kauneusalalla yhdessä jälleenmyyjiemme kanssa, jotka koostuvat kauneushoitoloista, kylpylöistä, klinikoista, vähittäismyynnistä, verkkokaupoista ja apteekeista.

Amanda Jaakkola

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Marketing Coordinator, Finland