Tiedote -

Dermaromen brändiportfolio kasvaa uudella hypetetyllä ihonhoitosarjalla: The Inkey List

Dermarome laajentaa tuotemerkkivalikoimaansa ja tuo ensimmäistä kertaa Suomen markkinoille paljon somessa huomiota saaneen brittiläisen ihonhoitosarjan The Inkey Listin. The Inkey List lanseerattiin vuonna 2018, ja on nykyään yksi hypetetyimmistä kauneusbrändeistä, jolla on yli 2 miljardia katselukertaa TikTokissa.

The Inkey List -ihonhoitosarjan perustajat, Colette Laxton ja Mark Curry, halusivat demokratisoida ihon- ja hiustenhoidon tuoden korkealaatuiset ainesosat ja ihonhoidon tuntemuksen kaikkien saataville. Perustajat tietävät, kuinka tärkeää on tuntea olonsa varmaksi omassa ihossaan ja kuinka hämmentävä kauneuden maailma voi olla. Tästä syystä The Inkey List haluaa auttaa kuluttajia löytämään heille täydellisen ihon- ja hiustenhoitoreseptinsä laadukkailla ainesosilla, jotka antavat todellisia tuloksia.

Brändin kolme voimasanaa ovat Knowledge, Efficacious Ingredients, Accessible johon kiteytyy asiantuntemus ainesosista sekä ihonhoitotuotteiden sopivuudesta jokaisen kuluttajan yksilölliselle iholle. Korkealaatuiset ainesosat ovat valittu niiden tarjoamien hyötyjen pohjalta, ihoa hellivissä koostumuksissa, jotka antavat tuloksia. Panostamme koostumuksiin tuotepakkauksen sijaan varmistaaksemme, että kuluttaja saa parhaat tulokset edulliseen hintaan. Pyrimme yksinkertaistamaan kauneusalaa ja tuomaan ihonhoidon kaikkien saataville.

”Uskomme yksinkertaisiin ja helppokäyttöisiin tuotteisiin, koska tiedämme, että ihonhoito voi olla hämmentävää. Siksi seisomme rinnallasi matkalla kohti parempaa ihoa. Mitä ikinä haluatkaan tietää ihollesi parhaista tuotteista, missä vain, milloin vain. Ihonhoito on matka, jonka kuljemme yhdessä.” – The Inkey List

The Inkey List tarjoaa laajan valikoiman ihonhoitotuotteita jokaiselle ihotyypille, olipa sinulla kuiva ja herkkä iho, hehkua kaipaava samea iho, tai ennenaikaisia ikääntymisen merkkejä omaava iho tai akneen taipuvainen iho. Valikoima sisältää kaiken puhdistustuotteista, seerumeista kosteus- ja silmänympärysvoiteisiin, yövoiteisiin ja kasvonaamioihin. Ainesosien, kuten retinolin, hyaluronihapon, C-vitamiinin ja salisyylihapon avulla löydät oikeat tuotteet ihohuolestasi riippumatta. The Inkey List tarjoaa myös hellävaraisia ja hiuspohjaa hoitavia hiustenhoitotuotteita muun muassa vaurioituneille, kuiville ja elottomille hiuksille.

Brittibrändin lanseerauksesta lähtien tuotteet ovat voittaneet lukuisia palkintoja innovatiivisista ainesosistaan ja kohdistetuista ominaisuuksistaan. The Inkey List ei koskaan tingi laadusta, ja tuotteiden tulee olla helppoja ymmärtää ja käyttää informatiivisen tuote-etiketin ansiosta.

Dermaromesta yrityksenä
Yli 30 vuoden kokemuksella kauneusalalta Dermarome edustaa 22 kansainvälistä brändiä ja työskentelee tasaisen kasvun eteen yhdessä kumppaneidemme kanssa. Dermarome on osa pohjoismaista konserniamme, Dermanordicia, joka on Pohjoismaiden johtava ammattikosmetiikan, ihon-, hiustenhoidon-, meikkien- ja tuoksujen maahantuoja.

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• the inkey list
  • ihonhoito
  • kauneus
  • hiustenhoito

Dermarome on ihonhoidon-, meikkien ja tuoksujen maahantuoja Pohjoismaissa. Tuotevalikoimaamme sisältyy tarkkaan valikoidut ammattimaiset tuotemerkit; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Murad, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, LOVA SKIN ja N.C.P.

Yli 30 vuoden kokemuksella pyrimme jatkuvasti kehittämään osaamistamme ja jatkamaan kasvuamme. Suhtaudumme intohimoisesti työhömme, ja olemme iloisia voidessamme jakaa ammattitaitoa ja osaamista kauneusalalla yhdessä jälleenmyyjiemme kanssa, jotka koostuvat kauneushoitoloista, kylpylöistä, klinikoista, vähittäismyynnistä, verkkokaupoista ja apteekeista.

Amanda Jaakkola

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Marketing Coordinator, Finland