Innovatiivinen Grown Alchemist on Dermaromen brändiportfolion uusin lisäys

Dermarome laajentaa tuotemerkkivalikoimaansa ja on toukokuusta 2023 alkaen innovatiivisen australialaisen Grown Alchemistin maahantuoja Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Grown Alchemist on innovatiivinen, tieteeseen perustuva ihonhoitosarja, joka saa voimansa luonnosta ja on kehitetty antamaan tuloksia. Grown Alchemistin kasvipohjaiset koostumukset ovat puhtaita, aina "cruelty-free" ja sisältävät kliinisesti todistettuja ainesosia, jotka antavat hyvinvoivan, säteilevän ja terveemmän ihon.

The Biology of Beautiful Skin
Ainutlaatuisilla koostumuksillaan, jotka perustuvat biologian ja kosmeettisen kemian innovatiiviseen synergiaan, Grown Alchemist on luonut bioyhteensopivan kauneuden - "Bio Compatible Beauty". Heidän näkemyksensä ihonhoitoon koostuu seuraaviin ihonhoidon vaiheisiin: Cleanse, Detox, Activate, tätä ”ihonhoitojärjestelmää” pidetään nykyään tehokkaan anti-age-innovaation eturintamassa. Tuotemerkin kosmeettiset kemistit ja tutkimuslaboratoriot, jotka sijaitsevat Lontoossa, Pariisissa, Sveitsissä, Espanjassa ja Australiassa, etsivät jatkuvasti täydellisiä koostumuksia, jotka voivat parantaa ihoa sekä ulkopuolelta sisäänpäin kosmeettisella ihonhoidolla että sisältä ulospäin ravintolisien avulla - kehittyneimmät kauneuden ravintolisät, jotka ovat saatavilla maailmanlaajuisesti.

”Olen täysin myyty Grown Alchemistin konseptille; Cleanse, Detox, Active, joka on juuri tätä aikaa. On myös erittäin jännittävää, että Grown Alchemist on saanut suuren ja vahvan omistajan, L'Occitane Groupe, taakseen, jota tulee olemaan mukavaa seurata” sanoo Erika Bennerholt, toimitusjohtaja Dermarome.

Grown Alchemistin syvä tuntemus solujen uusiutumisesta ja ravinteiden aineenvaihdunnasta edustavat uutta kehitystä ihonhoidossa. Innovatiiviset, kliinisesti todistetut koostumukset, joilla on kyky vaikuttaa siihen, miten keho voi paremmin korjata ja uudistaa ihoa. Holistisen, tieteellisen lähestymistavan avulla Grown Alchemist tunnistaa ne mekanismit, jotka säätelevät kehon ja ihon ikääntymisprosessia. Tulevaisuuden kauneusalan yrityksenä Grown Alchemist työskentelee useilla ammattialoilla hyödyntääkseen kehon luonnollista kykyä hidastaa ja monissa tapauksissa kääntää kehon ja erityisesti ihon ikääntymistä.

”At Grown Alchemist we are so excited to be launching in the Nordics with our distribution partner, Dermanor/Dermarome. We have chosen to work with them because of their expertise in launching and developing a brand through an omni-channel model across all countries, and can’t wait to see how between us, we ensure Grown Alchemist is an instant and long-lasting hit.” Harrison Gregory, General Manager Grown Alchemist – UK & EMEA

Dermaromesta yrityksenä
Yli 30 vuoden kokemuksella kauneusalalta Dermarome edustaa 22 kansainvälistä brändiä ja työskentelee tasaisen kasvun eteen yhdessä kumppaneidemme kanssa. Dermarome on osa pohjoismaista konserniamme, Dermanordicia, joka on Pohjoismaiden johtava ammattikosmetiikan, ihon-, hiustenhoidon-, meikkien- ja tuoksujen maahantuoja

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• grown alchemist
  • ihonhoito
  • cruelty free
  • bio compatible
  • kauneus
  • anti-age

Dermarome on ihonhoidon-, meikkien ja tuoksujen maahantuoja Pohjoismaissa. Tuotevalikoimaamme sisältyy tarkkaan valikoidut ammattimaiset tuotemerkit; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Murad, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, LOVA SKIN ja N.C.P.

Yli 30 vuoden kokemuksella pyrimme jatkuvasti kehittämään osaamistamme ja jatkamaan kasvuamme. Suhtaudumme intohimoisesti työhömme, ja olemme iloisia voidessamme jakaa ammattitaitoa ja osaamista kauneusalalla yhdessä jälleenmyyjiemme kanssa, jotka koostuvat kauneushoitoloista, kylpylöistä, klinikoista, vähittäismyynnistä, verkkokaupoista ja apteekeista.

Amanda Jaakkola

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Marketing Coordinator, Finland