Dynatrace on verkkokauppojen ykkösvalinta verkon suorituskyvyn seurantaan

Dynatrace on suosituin ja laajimmalle levinnyt verkon suorituskyvyn hallintaratkaisu top 500 -verkkokauppojen keskuudessa.

HELSINKI - 14. lokakuuta 2014 – Dynatrace, (entinen Compuware APM) kertoi viime viikolla, että heidät on valittu jo toista vuotta peräkkäin verkkokauppojen ykkösvalinnaksi verkon suorituskyvyn seurantaan keskittyvien ratkaisujen tarjoajana. Internet Retailer Magazinen julkaisun Internet Retailer Top 500 Guide 2014 mukaan lähes yhtä moni top 500 –yritys käytti Dynatracea sovellusten suorituskyvyn hallintaratkaisuna kuin toiseksi ja kolmanneksi tullutta ratkaisua yhteensä.

Jopa 17 yritystä top 20:stä kuuluu Dynatracen asiakaskuntaan mukanaan alan suurimpia nimiä, kuten Amazon, Apple, Staples, Sears, Liberty Interactive Corp., Netflix, Office Depot, Dell, Costco ja Sony.

Dynatrace on markkinajohtaja verkko- ja mobiilisovellusten suorituskyvyn hallintaratkaisujen parissa. Se mahdollistaa verkkokaupoille parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen tarjoamisen sekä suorituskyvyn ja saatavuustason maksimoinnin heidän verkko-, mobiili-, pilvi- ja streaming-sovelluksissa. Näin asiakkaat saavat nopean, onnistuneen ja luotettavan verkkokauppakokemuksen. Loppukäyttäjän kokemaan keskittyvä Dynatrace valvoo ja mittaa sovelluksen toimintaa koko e-kaupan toimitusketjun matkalta – älypuhelimien ja tablettien mobiilisovelluksista pilven läpi syvälle datakeskukseen – jäljittäen jokaisen transaktion käyttäjän klikkauksesta koodiriviin, taaten nopean ja saumattoman pääsyn sovelluksiin käyttäjän päätteestä riippumatta.

”On suuri kunnia olla verkkokauppojen ykkösvalinta jo toistamiseen. Dynatrace on vahvistanut asemansa suosituimpien verkkokauppojen ensimmäisenä vaihtoehtona verkon suorituskyvyn valvontatyökaluille. Dynatracen avulla verkkokaupat pystyvät tarjoamaan ylivertaisia kokemuksia asiakkailleen kaikissa kanavissa haasteista huolimatta, liittyivät ne sitten sesonkien suurten myyntimäärien käsittelyyn tai uusien sovellusten markkinoilletuomiseen,” sanoo John Van Siclen, Dynatracen General Manager.

Dynatracesta

Dynatrace on innovaatio uuden sukupolven sovellusten suorituskyvyn hallinnan takana. Pyrkimyksemme on auttaa kaiken kokoisia asiakasyrityksiämme näkemään sovelluksensa ja digitaaliset kanavansa loppukäyttäjän silmin. Yli 5 700 organisaatiota käyttää Dynatracen ratkaisuja hallitakseen monimutkaisuutta, tullakseen operationaalisesti ketteräksi ja kasvattaakseen tulostaan tarjoamalla loistavia asiakaskokemuksia.

Lukeaksesi lisää Dynatracen johtoasemasta APM-markkinoilla, klikkaa tästä.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• mobiili

Dynatrace on visio ja innovaatio uuden sukupolven sovellusten suorituskyvyn hallinnan takana. Haluamme luoda ohjemistoja, joiden avulla yli 5500 asiakastamme ympäri maailmaa pystyvät optimoimaan jokaisen digitaalisen hetkensä. Lue lisää osoitteessa: www.dynatrace.com

Voit myös seurata meitä: