100 000 hotellia iPhonessa

ebookers lanseeraa tänään iPhone-sovelluksen, jonka avulla hotellihuoneiden varaaminen on jopa paikan päällä vieläkin helpompaa. Sovelluksen avulla matkailijat voivat varata minkä tahansa ebookersin hotellin missä päin maailmaa tahansa, ja lisäksi heille suunnataan tarjouksia, jotka ovat saatavilla vain ebookersin sovellusten ja mobiilisivuston kautta.

Ebookersin iPhone-hotellisovellus on seuraava vaihe ebookersin laajassa mobiilipalveluiden kehitystyössä. Tänään lanseerattavan iPhone-sovelluksen avulla matkailijat voivat varata majoituksia yli 100 000 hotellissa. Lisäksi sovellus sisältää yksinkertaiset vertailutyökalut ja luotettavan kolmivaiheisen varausprosessin.

- Olemme investoineet vuonna 2011 voimakkaasti mobiliipalveluiden kehittämiseen, ja olemme erittäin ylpeitä paikastamme alan kärjessä. Uusi iPhone-hotellisovellus tuo palvelumme saataville yhä suuremmalle joukolle, ja se on jälleen yksi askel ebookersin mobiilipalvelukonseptin laajentamisessa ja vahvistamisessa, sanoo ebookersin Pohjoismaiden toimintojen toimitusjohtaja Lisa Farrar.

Matkailijat löytävät lähellä olevat hotellit helposti matkapuhelimen GPS-toiminnon avulla. Hakuja voi tehdä myös kaupunkien, osoitteiden ja postinumeroiden mukaan. Hakutulokset esitetään kattavasti valokuvien, huonekuvausten ja arvostelujen kanssa, ja ne voidaan lajitella hinnan, sijainnin ja tähtiluokituksen mukaan. Hotellit esitellään havainnollisesti interaktiivisella kartalla, jotta varauksen voi tehdä helposti seuraavaksi yöksi.

- Mobiilipalvelusivustomme on osoittautunut suosituksi viime hetkellä majoituksensa varaavien asiakkaiden keskuudessa, 60 % mobiilisivun varauksista koskee 24 tunnin sisällä tapahtuvia matkoja. Iphone-sovelluksen avulla matkailijat pystyvät nappaamaan lähimmän sopivan hotellin entistäkin helpommin, riippumatta siitä, ovatko he Rovaniemellä vai Roomassa, sanoo Lisa Farrar.

Ebookersin mobiilipalveluiden tarjontaan kuuluu ennestään mobiilivaraussivusto, iPad-sovellus ebookers Explorer, ebookersin iPad-hotellisovellus sekä Nokian ebookers mobiilisovellus. Kaikki palvelut on lanseerattu tänä vuonna. Tammikuussa 2012 on vuorossa Mobile Deals, hotellitarjouksia sisältävä sovellus, jonne pääsee ainoastaan mobiilisivuston ja ebookersin mobiilisovellusten kautta.

Ebookersin iPhone-hotellisovelluksen voi ladata ilmaiseksi Apple App Storesta, ja sovellus on toistaiseksi saatavilla kuudella kielellä: suomi, englanti, norja, ranska, saksa ja hollanti.

Sovellus Apple App Storessa:

Lisätietoja: http://www.ebookers.fi/kohde/mobiili

Lisätietoja:
Virva Katajala, Marketing Communications Manager
+358 9 681 44 117
virva.katajala@ebookers.com

• Tietokone, Televiestintä, IT

• matkailu
  • sovellus
  • mobiili
  • ipad app
  • iphone app
  • iphone

Oy Ebookers Finland Ltd, joka on toiminut Suomessa vuodesta 1999 alkaen, on Suomen johtava nettimatkatoimisto. Ebookersin suomalainen henkilökunta palvelee asiakkaitaan internet-sivuston lisäksi puhelinpalvelussa. Ebookersin Suomen toimistossa on 30 työntekijää.

Ebookers kuuluu maailman johtavaan matkailukonserniin nimeltä Orbitz Worldwide, joka on listattu New Yorkin pörssissä (NYSE: OWW).

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö Puh. 0400 205 929