engcon on nyt yhteensopiva Cat® Next Gen kaivukoneiden kanssa

engcon on nyt yhteensopiva Cat® Next Gen kaivukoneiden kanssa

engcon ylpeänä ilmoittaa engconin seuraavan sukupolven DC3-ohjausjärjestelmän yhteensopivuudesta Cat® NGH (Next Gen Hydraulic) -kaivukoneiden kanssa 13–35 tonnin kokoluokissa. Tämä tekee engcon-rototilttien ja ohjausjärjestelmien asentamisesta Caterpillarin kaivukoneisiin huomattavasti aiempaa helpompaa.

Engcon-rototilttien seuraavan sukupolven ohjausjärjestelmä DC3 perustuu uuteen laitteisto- ja ohjelmistoalustaan, joka helpottaa asennusta ja kytkemistä koneen liitäntöihin. Cat® NGH:ssa nyt saatavilla olevan kolmannen osapuolen rototilttituen avulla engcon-rototilttien asennus voidaan suorittaa tunneissa päivien sijaan.

- Tuotteidemme kysynnän kasvaessa maailmanlaajuisesti meille on ratkaisevan tärkeää tuoda engcon-rototiltit helpommin asiakkaiden saataville. Yhtä tärkeää on varmistaa, että asiakas saa täyden hyödyn siitä, mitä sekä engcon-rototiltti että peruskone voivat tarjota. Cat® NGH:n kolmannen osapuolen rototilttituki ja DC3-ohjausjärjestelmämme mahdollistavat nyt molempien saavuttamisen, sanoo engconin ohjausjärjestelmien tuotepäällikkö Fredrik Eklind.

Kun engcon-rototiltin seuraavan sukupolven ohjausjärjestelmä on yhteensopiva Caterpillarin kolmannen osapuolen liitännän kanssa, asennukset eivät ainoastaan yksinkertaistu, vaan asiakas voi nyt myös hyödyntää kaikkia Cat® NGH:n ja engconin rototiltin tarjoamia teknisiä ominaisuuksia.

Liitännän ansiosta rototilttiä voidaan ohjata saumattomasti Cat® NGH -ohjaussauvoilla. Se on myös täysin yhteensopiva engconin toisen sukupolven ePS v2 -asentoanturin kanssa, mikä tarkoittaa, että rototiltti voi lähettää sekä kallistus- että pyöritystietoja suoraan peruskoneeseen. Paikannustietoja voidaan sitten käyttää Cat® NGH:n toiminnoissa, kuten Cat Gradessa, Cat Payloadissa ja Cat E-Fencessä. engconin rototiltti on nyt täysin yhteensopiva, joten asiakkaat voivat hyödyntää kaikkea Cat NGH -kaivukoneiden tarjoamaa tekniikkaa ilman, että ohjaamoon tarvitsee kajota tai lisäantureita asentaa.

engconin DC3-ohjausjärjestelmä, joka on yhteensopiva kolmannen osapuolen rototiltin CAT-liitännän kanssa, tulee markkinoille myöhemmin tänä vuonna. Lisätietoja tuotteesta saat paikalliselta engcon-jälleenmyyjältä.

Kategoriat

engcon on johtava maailmanlaajuinen rototilttien ja niihin soveltuvien työlaitteiden toimittaja. Ne tekevät kaivukoneista entistä tehokkaampia, monikäyttöisempiä, kannattavampia, turvallisempia ja kestävämpiä. Osaamisensa, sitoutumisensa ja korkean palvelutasonsa avulla engconin yli 400 työntekijää auttavat asiakkaitaan menestymään. engcon on perustettu vuonna 1990, ja sen pääkonttori sijaitsee Strömsundissa Ruotsissa. engcon toimii markkinoilla eri puolilla maailmaa 14 paikallisen myyntiyhtiön ja vakiintuneen jälleenmyyjien verkoston kautta. Yrityksen nettoliikevaihto oli vuonna 2022 oli noin 1,9 miljardia Ruotsin kruunua. engconin B-osake on noteerattu Nasdaq Tukholmassa.

Lisätietoja on osoitteessa www.engcongroup.com

Lehdistön yhteyshenkilö Chief Communication & Marketing Officer + 46 70 316 16 77

engcon – maailman johtava rototilttien

Olemme Pohjois-Ruotsissa perustettu engcon. Yrityksen luoneet ja siinä työskentelevät ihmiset laittavat itsensä likoon muuttaakseen kaivamisen maailmaa. Perustamisesta lähtien liiketoimintamme on pohjautunut läheiseen yhteistyöhön tuotteiden loppukäyttäjien kanssa heidän jokapäiväisen työnsä optimoimiseksi.
Stig Engströmin vuonna 1990 perustama engcon alkoi heti kehittää engcon-rototilttiä, joka on nyt alan johtava tuote maailmassa. Vuosien varrella on luotu uusia yrityksiä ja organisaation rakenne on muuttunut.
VISIO
Kaivamisen maailman muuttaminen
LIIKEIDEA
engcon on itsenäinen kaivinkoneiden lisälaitteiden valmistaja ja toimittaja,
joka auttaa kaivuuyrityksiä eri puolilla maailmaa luomaan turvallisempia työpaikkoja, optimoimaan resurssit ja parantamaan kannattavuutta.
MISSIO
Kehittyä maailman johtavaksi itsenäiseksi kaivinkoneiden edistyksellisten lisälaitteiden valmistajaksi.