engconin uusi ohjausjärjestelmä valloittaa kaivukonemaailmaa

engconin uusi ohjausjärjestelmä valloittaa kaivukonemaailmaa

engconin uusi ohjausjärjestelmä DC3 ottaa merkittäviä askeleita eteenpäin yhteensopivuudessa maailman johtavien kaivukonevalmistajien kanssa. engcon on viime vuosien aikana kehittänyt kaivukoneisiin täysin uuden ohjausjärjestelmän, DC3:n. Viime vuoden toukokuussa kerroimme, että DC3 on yhteensopiva Cat Next Genin kanssa, ja käytyään läpi huolelliset testit sekä konepajassa että loppuasiakkaidemme luona DC3 on nyt yhteensopiva useiden johtavien kaivukonevalmistajien kanssa.

– Olemme iloisia siitä, että monien kaivukonevalmistajien koneet voidaan nyt liittää uuteen ohjausjärjestelmäämme, engconin tuotepäällikkö Martin Engström sanoo. – Tämän uuden järjestelmän myötä viemme kaivutyöt täysin uusille tasoille. Järjestelmä on älykäs, helppo asentaa, ja siinä on paranneltu etätuki, ja saatavilla on nyt myös uusi sovellus sekä iOS:lle että Androidille, hän jatkaa.

Seuraavissa koneissa on nyt valmius DC3:lle:

• CAT NG 313–335
  • Volvo eML EC140-300E, EW160-220E, ECR145-355E, EWR130-170E
  • Doosan DX 225LC-7X
  • Takeuchi TB395W

Luetteloa päivitetään jatkuvasti. Katso uusimmat tiedot siitä, mihin koneisiin DC3 voidaan liittää, osoitteesta www.engcon.com

Kategoriat

engcon on johtava maailmanlaajuinen rototilttien ja niihin soveltuvien työlaitteiden toimittaja. Ne tekevät kaivukoneista entistä tehokkaampia, monikäyttöisempiä, kannattavampia, turvallisempia ja kestävämpiä. Osaamisensa, sitoutumisensa ja korkean palvelutasonsa avulla engconin yli 400 työntekijää auttavat asiakkaitaan menestymään. engcon on perustettu vuonna 1990, ja sen pääkonttori sijaitsee Strömsundissa Ruotsissa. engcon toimii markkinoilla eri puolilla maailmaa 14 paikallisen myyntiyhtiön ja vakiintuneen jälleenmyyjien verkoston kautta. Yrityksen nettoliikevaihto oli vuonna 2023 oli noin 1,9 miljardia Ruotsin kruunua. engconin B-osake on noteerattu Nasdaq Tukholmassa.

Lisätietoja on osoitteessa www.engcongroup.com

Lehdistön yhteyshenkilö Chief Communication & Marketing Officer + 46 70 316 16 77

engcon – maailman johtava rototilttien

Olemme Pohjois-Ruotsissa perustettu engcon. Yrityksen luoneet ja siinä työskentelevät ihmiset laittavat itsensä likoon muuttaakseen kaivamisen maailmaa. Perustamisesta lähtien liiketoimintamme on pohjautunut läheiseen yhteistyöhön tuotteiden loppukäyttäjien kanssa heidän jokapäiväisen työnsä optimoimiseksi.
Stig Engströmin vuonna 1990 perustama engcon alkoi heti kehittää engcon-rototilttiä, joka on nyt alan johtava tuote maailmassa. Vuosien varrella on luotu uusia yrityksiä ja organisaation rakenne on muuttunut.
VISIO
Kaivamisen maailman muuttaminen
LIIKEIDEA
engcon on itsenäinen kaivinkoneiden lisälaitteiden valmistaja ja toimittaja,
joka auttaa kaivuuyrityksiä eri puolilla maailmaa luomaan turvallisempia työpaikkoja, optimoimaan resurssit ja parantamaan kannattavuutta.
MISSIO
Kehittyä maailman johtavaksi itsenäiseksi kaivinkoneiden edistyksellisten lisälaitteiden valmistajaksi.