Tiesi aktiiviseen terveyteen

Oikopolkua onneen ei ole, kun on kyse treenaamisesta ja terveydestä. Tavoitteiden saavuttaminen edellyttää oikeaa mielentilaa. Tässä on kolme helppoa tapaa, joita voit noudattaa:

• Ole aktiivinen joka päivä
    Tee jotain joka päivä, tee esimerkiksi muutama punnerrus joka aamu tai käy 15 minuutin kävelylenkillä. Tämä ei korvaa treenaamista, mutta antaa sinulle hyvää potkua jatkaa aktiivista elämäntyyliäsi.
  • Älä treenaa liian kovaa
    Jos treenaaminen tuntuu sinusta liian raskaalta, on epätodennäköistä, että jaksat treenata säännöllisesti. Anna kaikkesi aina silloin tällöin, mutta älä pode huonoa omaatuntoa, jos et aina tee niin.
  • Mieti miksi syöt
    Kurotatko keksipurkille, kun olosi on väsynyt, stressaantunut tai hermostunut? Et ole yksin! Mieti, mitä kalorittomia ja stressiä vähentäviä asioita voisit tehdä syömisen sijaan: käy kävelyllä, soita ystävälle tai vedä syvään henkeä kymmenen kertaa. Pidä aina jääkaapissa terveellisiä vaihtoehtoja, joita voit napostella tiukan hetken tullen.

Vinkki! Kävele enemmän

10 000 askelta päivässä ei riitä. Tutkimusten mukaan terveellinen elämäntyyli vaatii 11 000–12 000 askelta päivässä. Vedä siis lenkkarit jalkaa ja suuntaa ulos pikku kävelylle!

Tukea matkan varrelle

Rentouttava ja lihaksia vetreyttävä hieronta voi olla juuri se, mitä mielesi ja kehosi kaipaavat, olitpa sitten rehkinyt treeneissä tai istunut tietokoneen ääressä koko päivän ja saanut kroppasi jumiin. Aloe Heat Lotion -voiteen koostumus on täyteläinen ja nopeasti ihoon imeytyvä. Allantoiini sekä eukalyptus-, seesami- ja aprikoosiöljy pehmentävät ihoa, mentoli ja metyylisalisylaatti rauhoittavat ja yhdessä eukalyptusöljyn kanssa antavat Aloe Heat Lotionille raikkaan mintuntuoksun. Voide sisältää luonnollisesti hienointa Aloe veraamme.

Suositushinta asiakkaalle 21 €.

Haluatko kokeilla tuotteita? Ota yhteyttä Marketing Coordinator Malin Målaskogiin. Ota yhteyttä, jos haluat kirjoittaa tuotteistamme, niin autamme sinua levittämään viestiäsi somekanavissamme, joilla on yli 140 000 seuraajaa!

• Terveydenhoito

• skincare